Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přičemž úplně specificky u nás, v našem národě, možná i na Slovensku, odkaz kališnictví něco velkého znamená.

A myslím si, že to právě úzce souvisí i s tím vším, co vykládám.

Postavila bych vedle sebe "vztah k temnotě" a "tanec v černé díře"

Jde o dva úplně jiné principy, žití ducha, chápání reality. Tanec v černé díře nijak není propadání temnotě.
To je omyl hloupých lidí.

To je naopak celostní chápání kosmických principů a plné oddání se Stvořiteli, je to vlastně krajní případ odevzdání se Stvořiteli, kosmickému vědomí, jako nejvyšší autoritě samotného stvoření. Plné oddání se moci zničení a transformace KONTRA nepříteli.
Do takového stavu se člověk dostane jedině tehdy, když fatálně potřebuje setřást agresivní kultické a okultní, vysokodimenzionální zlo.
Je to vlastně jakýsi kosmologický exorcismus, který si ale troufám skutečně realizovat jen na sobě a v procesech, ve kterých jsem vedena. Nejsem schopná jakkoliv dělat exorcistku, protože vím, že hlavní moc toho, co se děje, je v rukách vyšších mocností, než jsem já, počínaje Galaktickou federací a nikdo z nich po mě nechce, abych dělala něco jiného, než co dělám.

Temná bytost, zatížená hříchem a vzpříčením se Stvořiteli, kdy se dala na stranu jeho odpůrce, tedy logické kosmologické reality, NICOTY, která je v našem časoprostoru reprezentována fenoménem vesmírného viru, archontů, umělé inteligence, kyborg technicismus, satanismus, NWO .... nikdy za boha i svýho divnýho bafometa i čehokoliv hnusnýho, co musí respektovat, NECHCE a nemá zájem nechat se prověřovat Stvořitelem na nejvyšším stupni náročnosti.
Protože je to nemilosrdně zničí.

Kdo je zatížen temnotou a hříchem, není schopen stát ve středu černé díry nekonečna.
A kdo není zatížen hnusnými obludami, co ho nemilosrdně likvidují, taky není schopný stát ve středu černé díry nekonečna. Protože k tomu je potřeba fatální kosmo zuřivosti.
Když není nepřítel, není zuřivost a na střed Stvořitele, na jádro, na srdce, na nulový bod vyšších harmonií a sladkou syntézu vyšších světů se dá samozřejmě dojít i na klidovějších, světelnějších hodnotách.

Vždy záleží na podmínkách, ale důležité je mít otevřenou duši pro tu nejvyšší prověrku Stvořitele a toho bodu čistoty a nejvyšší spirituality, sakrálních, posvátných stavů se nevzdávat a nenechat tuto schopnost kalit temnotou.

Je to tak.

Temnota jako taková zatahuje tuto schopnost.

A temnota je hlavně inklinace ke "cool".
Všechny kultické vlivy nám byly ukradeny a nastěhovány do falešného prožívání skrze dekadentní pop kulturu.
Upíři, sexy dračice, kyborg světy, satanistické zpěvačky, mrtvé děti, rozsápaný sežraný medvídek o vánocích, všechny tyhle dobytčí úchylárny.

Já jsem právě zažila dost těžko vysvětlitelný mišmaš všech těchto vlivů a vím, že kosmické síly v sobě nesou velice velkou kultickou krutost, ale zároveň, kultické vlivy jsou čisté, jiskřivé a doslova života dárné a základní duch kultury jako takové utvářející.


No a všechno toto, co tady píšu, je vlastně tak nějak kacířství.

Protože to je světlo poznání proti temnotě zaostalosti.
Poznání, hledání pravdy je pro náš národ typický.
Už od toho Husa, husitů a kališníků k tomu máme jedinečné sklony.
Je to naším kultickým systémem, kterým probíjí přímé kosmické vlivy, které se naprosto vymykají všem ostatním národům kolem.
Nikoho jiného to, co nás nenapadne. Tady se prostě docela dobře dá myslet. A to NWO úplně nenávidí.

Už si dokonce troufají i na Husa, v rámci jakési protektorátní nápravy dějin českých dokonce na seznam stream nějaký hovado, co se asi časoprostorově promítlo z Kostnice let 1414, vyhlásilo, že Hus byl prý upálen poprávu, nechť si myslíme, co chceme.
To se plete hovado blbý temný nacistický satanistický zaprodaný pukne shoří při záblesku.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter