Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro všechny, kteří jsou nespokojení se mnou jako zprostředkovatelkou existence a vůle Galaktické federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.3.2023 (19:13:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když nad tím přemýšlím, tak "tancovat v černé díře" může neznalému člověku, který nechápe vůbec žádné mystické principy a sám nemá sebemenší okultní, magické zkušenosti, kdy už ví, že toto není legrace a skutečně to není jen hra na něco ... skutečně evokovat patos, patetické rádoby umělecké ploužení se ve stylu náboje písně Frozen od Madonny.

Mám trošku pocit, že na tom se snad vysekali i ti ilumináti, satanisti a tato další, uznávám, že mysticky absolutně neschopná cháska od NWO, možná si to vážně mysleli.
Že to bude plouživé patetické kroucení se v nějakých temnotách. Ne, já nejsem Bjork :-D
Ne, s Kálí jsme si pustili Firestarter od Prodigy a nechali je krutě zlikvidovat v časoprostoru.
V tom se spletli.
Já bych to asi taky neodhadla, protože mě nikdy předtím nenapadlo, že když už se pustím do magie, tak na takový tuny a rovnou s mimozemšťany. Dokud tyto situace nenastanou, těžko se odhadují.

V mystice je třeba mít rozum a prozíravost a myslím si, že základní nastavení máme v sobě, v duši. Kolik potetovaných lidí se prohlašuje za duchovní?

Ale tetování je kdekoliv v galaxii bráno za symbol zotročení. Tetovaní jsou otroci, podléhají většinou Drako - impériu. A to můžou mít i hezké světelné tetování, které fosforeskuje a na čele hvězdu. Jsou otroci, nejsou suverénní rasa.

Nebo vím z dřívějších komunikací a nyní mám již zpětně ověřeno, že to není dobré, že lidi používají element Draka na obranu. Obrázek, kámen .... proti zlým entitám. Jo, Drak je zažene, ale člověk, který se jím zaštiťuje, od té doby plně podléhá Drakům.
Tedy NWO.
A v případě, kdy NWO pořádně napumpovalo 5G a HAARP a sjíždí s tím lidi, jak medvídka na saních o vánocích, tak tetovaní podléhači Drakům jsou okamžitě přepsáni na zhypnotizované, uhranuté zombie.

V této době už jde prostě do tuhého.

Všechny ty hodný paní, jak jsou vždycky proti bojům a kritizují, že někdo válčí, jak ony vždy jen milují a temnotě se brání .... tak asi dost lidí tuší, že jsou to jenom kecy a pokud si ty paní vědomě nevyřešily temnotu a svoje přístupy k ní, ba i obranné a kruté kosmické síly, zdrcující a ničivé a tranformativní ... ba pokud si nevyřešily svůh obyčejný vztah k fyzikálním zákonům a nepochopily doposud, že "černá" není to samé, co "temnota" ... atd.
... taky zombies, během okamžiku, stačí poslat puls.


Zkrátka, všechny nedořešenosti, pokrytecké přístupy, duševní lenost chápat, rozjeté pindání na facebooku při zanedbané duchovní praxi, nepřiznaná a neřešená pokleslost ... všechno toto vede k snadné zombifikaci mysli.

Bohužel, duchovní nauky tohoto světa jsou ve velké míře překrouceny, snaží se prosadit ne úplně funkční duchovní přístupy, berou a zakazují tu kultovní "cool" složku, čímž dělají duchovno mrtvé a nudné a zároveň tím dělají obyvatelstvo bezbranné a s ovčí mentalitou a nahrávají satanistům.

Kosmická realita je silná, kultovní, nezapomenutelná. Ten problém s tím "cool", tedy ohromujícím, zábavným, na úrovni, fenomenálním atd., tak tento problém s nudou v duchovních žvástech a navrhovaných přístupech jsem vyřešila vztahem se Satanem, jakožto strážcem černé díry této galaxie. Z mých prožitků Satan není zlo, to je prostě zlá pomluva od Nicoty, NWO.
Satan je jedna z integrálních funkcí vesmíru a jeho povaha se dá připodobnit ke spravedlivému silnému bojovníkovi na naší straně, slouží k obraně vesmíru, je nejvyšší ničivá síla toho celku, galaxie, dokáže v tom celku zničit vše, co tam nepatří a co celku neslouží. A je to správná, ve své podstatě paradoxně "světelná" síla.
Stejně tak veškerá božstva z Galaktické federace jsou prostě "cool", mají svoje velké kouzlo osobnosti, jedinečné charisma, které krutě neobracejí proti lidem, nejsou na lidi zlí, to je ten rozdíl proti galaktické mafii, která lidmi absolutně opovrhuje.

Občas se chovám pod přetlaky jak galaktická mafie, jenže já jsem člověk, člověk v inkarnaci. Než lidstvo vleze mimozemšťanovi s jeho rozměrem mysli až tak prudce na mozek, že se proti němu otočí, asi to trvá déle.

Nicméně, jsem nucená chápat i to, čemu říkám "pravidlo chovu", kdy je ve skutečnosti vrchní zodpovědnost za tuto planetu na mimozemšťanech, lidi tu ještě nikdo nebere vážně, jsme chov. A ten jim podléhá. Když se ukazujeme jako chov dobytka, bude to mít ty následky, v prudké depopulaci, formou záblesku, kdy většina, zhruba 2/3 lidstva zkrátka nepřežije přechod do vyšších sfér.

Realita je zkrátka složitější, než by si jeden myslel.
Všechny ty mytologické postavy jsou zdá se ve vesmíru běžnou realitou. Buď jsou to hry MK Ultra, (což je taky jedna možnost, ale to uvádím jen proto, abych byla objektivní, ne aby nějaká pička na mě začala řvát, pod vlivem HAARP. ), nebo jsou to skutečné persony a inteligence, které přecházejí v dimenzionálních stavech a žijí dlouhá tisíciletí, nebo jde o mytologický opis jakýchsi kosmických procesů.

Já se přikláním k té verzi s personami a složitým systémem mocenských struktur. Jak v galaxii, tak ve vesmíru.

Kupř. ten Šiva je vůdce na vesmírné úrovni, to je vesmírný boss, který je něco jako ředitel válečných vesmírů. Ale je ve skutečnosti velká, velmi vyhraněná entita proti Stvořiteli, je tedy na straně Nicoty, Odpůrce Stvořitele a chová se mentalitou Drakoniána - tedy věčného militantního boje na ostří kosmického zákona, Ničitel.

A tyto Šiva struktury měly v této galaxii jako podřízené minimálně jednu kliku galaktické mafie, kterou jsem poznala a kteří byli ze začátku velice okouzlující, která byla velice zákeřně rozlezlá i do Galaktické federace a stejně jako Šiva je za západním NWO, ale věřím, že je rozlezlá v jakékoliv shnilé černé morbiditě, od Japonska po Kalifornii.
Souvisí s kultem "Anubis", s temnou zkaženou egyptskou nekro klikou.
A v něčem jsou tyto temné struktury nalezlé do Islámu a ve skutečnosti stáli s Alláhem proti sobě, byli nepřátelé.

A nyní to dokonce vypadá, že někteří příslušníci této galaktické zotročené mafiánské kliky, které podléhala Šivovi, ještě rádi začali spolupracovat s GF, v extrémně hlídaných podmínkách, že jsou rádi, že se vyhákli Šivovi.


Popravdě, připadá mi to reálnější, všechny tyto příběhy, než to, co nám vykládá věda.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter