Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vím, že mám myšlení tak složité, že vzhledem k idiocii obyvatelstva je proti mně snadné vyvolat hon na čarodějnice. Protože ta vypatlaná hovada jsou schopná pochopit tak maximálně polovinu toho, co píšu a tu druhou polovinu si jejich mentálně opožděné kapacity překroutí podle svého inkvizičního scénáře.
Proto toužím po době, kdy na světě nebudou vylízaná hovada a mentálně opožděné hloupé existence, které se mohou vyjadřovat ke všemu a neustále někoho korigovat svou těžkotonážní vysoce vyšlechtěnou idiocií.

Ale přesto píšu dál, doufám, že se té krásné doby dočkám.

5G a HAARP a tento problém je extrémní problém, vyloženě zoufalý, protože já tomu plně věřím, že 2/3 lidí spadají pod omezené idioty, kteří tu technologii a její škodlivost nejsou schopní prohlédnout.

Už ten pojem "bezdrátová technologie" bolí, okamžitě vyskakuje asociace bolesti, té tupé, mírně radioaktivní bolesti toho nezdravého záření, u kterého se vůbec nikoho neptali, jestli chce něco takového snášet.

Navíc to zdá se ohrožuje jenom vyšší formu myšlení a senzitivity, tedy běžný přiblblý chlap to nemá jak zjistit, že je ta technologie škodlivá, protože je prostě hloupé a necitlivé hovado.
Navíc ta šedá zóna, kterou to vytváří, tím technologickým elektrosmogem, slouží jako prostředí, kde se dobře drží duchovní nízké agresivní entity, které následně napadají živé bytosti.

Zdánlivě by se tedy řeklo, že toto téma by měla řešit esoterika. Jenže - zrovna tato oblast je plná business plánů nijak senzitivních a paranormálně nadaných lidí, kterým jde o to, živit kšeft.
Ne, říkat pravdu, jakkoliv pomáhat pravdě, nebo lidem, těm jde jenom o peníze.
A tak ty kurvy každý rok točí dokolečka ty svoje astrologie, detoxy, magii peněz, jak si najít, nebo vykopnout partnera, magii předražených minerálů, vnitřní dítě, nebo babičku, jak si synchronizovat kotníky s lopatkami atd. a do toho ty svině jedou, jak se skvěle transformujem, jak to všechno krásně běží.
Na všechno pochopitelně používají bezdrátové technologie.

Protože jsou stupidní, hloupí a nezodpovědní.

Skutečně je potřeba toto pochopit, že "ezoterická scéna" je plně v područí NWO, ti mopslíci, co v těch oborech vystupují, budou dělat to, co NWO řekne.
Slouží k odvádění pozornosti, rozmělňování pravdy a stažení na scestí.

Myslím si, že 5G a HAARP skutečně řeší jen několik jednotlivců, kteří chápou, že tady jde o všechno a peníze nehoní.
Mystické reálie toho 5G a co to dělá v poli, tomu stejně běžná ezo-scéna nerozumí, protože tam nejsou lidi, kteří čemukoliv rozumí.

Prakticky je prostor 5G prostě temnota, která podporuje jako vhodné prostředí agresivní, nízké entity z nižších světů, je to šedo - černý vysilující prostor plný bolesti.
Ale nikdo s tím nic nenadělá.

NWO se snaží tuto sračku ze všech sil udržet, protože kdyby se to zhroutilo, zbude jim pouze televize a rádio, jak za starých časů a protože se mezitím staly obrovské změny v kultickém poli a mentální výbavě obyvatelstva, tak by jejich primitivní idiotská propaganda absolutně nestačila a brzy by skončili.

No ale protože běží bezdrátový internet se všemi těmi šidítky, které zabaví primitivní mysl primitivního člověka úplně bezpečně a pohltí jeho mizerný mentální výkon na úplné kraviny,... tak smůla no.
Pochopitelně, internet nabídl neuvěřitelnou příležitost - umožnil diskutovat, předávat informace, písemnou formou v reálném čase, bezprostředně .... tedy poskytl ideální formu k rozvíjení myšlenek a intelektu.

Narozdíl od běžné společnosti, kde iniciativu a "co se bude dít" většinou převezme uřvaný jedinec se silným hlasem a vyšším temperamentem, který má často v hlavě nefalšovaně nasráno a všichni s mozkem se holt neprosadí a musí mlčet, tak na internetu tento problém definitivně odpadl a vytvořil dokonalou možnost.
Jenže, jak jsem si mohla sama na sobě ověřit, NWO všechny, kdo chtěli tuto možnost využít a rozvinout, tak je pronásledovalo a s vysokou pravděpodobností pozabíjelo.

To, že žiju a jsem tak jediná, je myslím si dost vypovídající.

Protože NWO odstřílelo a pozabíjelo virtuální aktivisty a lidi s mozkem, na které přišli a kteří vyznávali hodnoty, které se jim, stupidním satanistickým NWO nelibily, tak se na internetu usadila debilita.
Krátké zprávy, nulová schopnost doopravdy něco chápat a rozvíjet, zjednodušené závěry, militantní rozdělení se na dvě strany, duševní války malých trotlů.
Chytří a zodpovědní lidí jsou v blázinci a hrobečku.
Sorry jako.

No.
Takže výsledkem je pokračující obludná duševní nízkost, čím dál víc praasátkovský dobytek matlá po placičce a je dementnější čím dál víc.

Fakt se nebojím o to, v kolika letech půjdu do důchodu a jak se mi podaří tento stát vyživit 35 lety své práce.
Tou dobou už na této planetě tento degenerativní odpad nebude.

Tak to zřejmě teď nějakou dobu ještě takto bude, než se něco stane - jaderná válka, záblesk, těžko říci co, ale je tu předpoklad, že kdyby se nedělo nic, tak se časem stane to, že lidi, kteří se transformují skutečně, ne že tom jenom žvaní, nebo na tom vydělávají, ale že se transformují skutečně ...
tak mají vztah se zemí a nebem a zkrátka tím praktikováním těchto metod se udrží v mentální formě i přes všechny ty strázně, zato degenerativní prasečí existence ne.
A ti degenerativní budou časem tak nápadně slabí a hloupí, že ta vrstva, která se dokáže držet při rozumu, to časem uvidí a pochopí, že nad nimi má převahu a že mínění těch degenrátů už nemá žádný význam. Prostě je přestanou brát vážně, přestanou s nimi zacházet jako s rovnocennými a zkrátka ovládnou svět, sundají 5G a HAARP.

Taky je to jedna z verzí, jak se věci mohou vyvinout.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter