Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tato absolutní překroucenost etiky, kdy obyvatelstvo odpouští a kryje satanisty a pronásleduje ty, kdo mají prostě jasnější myšlení a vidí věci, co dělají satanisti, nedejbože jsou ve sojení se silami proti nim ...

to je mega mega problém.

Plyne to z křesťanství a všeobecně pokleslé demence.

Já nevím, jestli mají křesťani vážně pocit, že je utrpení třicátníka před jedno páteční odpoledne na kříži, kdy si mohl de facto dovolit dělat i projevy, jakkoliv srovnatelné s jediným tím umučeným dítětem.

Jenže křesťanství, to je prostě eticky závadná, vydudaná úchylárna.
To úchylné odpouštění, které se ale vztahuje hlavně na satanisty, je prostě rozlezlé všude.

Když se upozorňuje na zločiny satanismu, stačí excentričnost, emotivita a okamžitě přijde nějaká dementní kvočna vše uklidňovat a rovnat podle jejích měřítek, ignorovat sdělení a ve jménu křesťanské "lásky" (čti tuposti a demence) vše "přikrývat sukní", hlavně aby se neukázalo na satanisty a začne přesvědčovat svědka satanistů, ať se uklidní a žije v lásce.

Tahle zombie demence je neskutečná.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter