Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přičemž myslím si, že vztah k planetě jako živé entitě je vrozený, že se nedá získávat nějak uměle, že by se to jako dalo nacvičit. Je to přístup k hladinám svatého, sakrálního, myslím si, že kdokoliv kdo zrealizuje představu, že stojí ve středu země, už nějakým způsobem navazuje vztah s planetárním vědomím. Nedá se to nijak zprostředkovat, prostě to člověk buď cítí, nebo ne.
Že třeba planeta je daleko důležitější, než člověk, že náš druh bez této planety není nic, prostě mít k planetě, k přírodě, kosmu ten přirozený, takový ten šamanský přístup. Posvátnost přírodního, mít k tomu ochranný vztah, chápat hodnotu přírodního života podle Stvořitele.
Toto člověk v sobě musí mít, toto přírodní srdeční pouto, aby přežil.

Kdo toto nevnímá, technicismus mu přijde fajn atd. , tak ten by měl časem zajít. Je to jediná možnost, protože co si budeme povídat, to, že se tato věc nezdařila, není nějakým nepochopením, to je zkažeností společnosti, cynismem, bezohledností.

A protože příroda a planeta se chce uzdravit, po tom brutálním napadení zvnějšku, tak to udělá bez ohledu na komfortnost bezohledného, od přírody a zdravého rozumu odtrženého lidstva.

Je výhodné udržovat spojení s planetární energií, cítit ji, pomáhat ji. Měly by přijít nápory, které zabijí a zničí ty, kdo nejsou spojeni s posvátnou přírodní silou. Nevím, jestli k tomu postačí jiné nějaké meditační stavy, být ve středu, mít svůj svět atd., třeba ano, opravdu nevím, ale myslím si, že spojení s přírodou, i pomocí psychického propojení s planetárním jádrem člověka předělává k lepšímu. Je to vlastně druh nějaké energie, informace, které se člověk vystavuje, tato inteligence planety, jak ji vnímám, je pozitivní a energická a klade velký důraz na duchovní čistotu.

Jsem si jistá, že chce člověka čistého jak panenskou přírodu.

Teď jak jsou tito lidi, kdyby nějací byli, bráni ve společnosti? Hanba mluvit.
Špína, sliz, vykroucenost, výsměch ... ale planeta nás chce přesně tak čisté, jak to tato společnost trestá.

Takže tam někde jsou ty nároky, co je třeba zvládnout, aby byl člověk pro planetu perspektivní do budoucna.

Jinak, pokud si člověk nevytvoří nějaký vlastní systém myšlení, napojení, které funguje a které ho udrží ve stabilitě a nějakém přátelském, harmonickém prostředí, které je potom základní vnitřní psychické rozpoložení a které mu umožní čistit duši a vracet se ke skutečným hodnotám a přírodnímu a kosmickému nastavení ... tak se utopí v toku společnosti.

Co jsem viděla, jak lidi myslí a komunikují, jak v realitě, tak na internetu, tak z mého pohledu už není možné nikdy dosáhnout jakékoliv pravdy. Vše je rozemleté, veřejný prostor je definitivně plný lhářů na plný úvazek, kteří nedělají nic jiného, než že lžou, překrucují, manipulují a odvádějí od pravdy. Míra manipulací a rozezlených her je tak veliká, hlupáci tak nahicovaní a nikdo s IQ už radši nic neříká, že se veřejná debata jakéhokoliv druhu zbořila do války lží a polopravd a omezených tezí, které tupě míjí jakékoliv jádro.
A nedá se očekávat, že se to ještě někdy změní.
Naopak, bude se to horšit.
Společnost se následně rozpadat a propadat v chaos.

Tak by mělo být důležité udržet sakrální pojetí hodnot a čistotu duše, protože ač se společnost mění na tupá zvířata, co ztrácí inteligenci před očima, je to v pořádku, protože nemají přežít do budoucna. Tam se má dostat pouze zlomek lidstva. A mělo by záležet na sakrálních hodnotách, na přírodním propojení s planetou.

Protože byla ta dimenzionální válka a vyhrála ji GF a ta tuto problematickou společnost nemá na svědomí, "vyfasovala ji" a po zhodnocení prostě rozhodla o redukci obyvatelstva a planeta chce počty lidí setřást a chce člověka čistého, který zná její hodnotu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter