Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 > čtenář> 


Jo, já vím, taky jsem na to narazila. + Zelenka a Šofrová

V podstatě s tím člověkem musím souhlasit, že většina z nich produkuje v podstatě nějakým způsobem pokřivené, nedostatečné vidění, které ve výsledku škodí. Ale jinak je třeba tyto informace brát s rezervou.

Co tak vím, tak Peková je v Allatře, nyní Tvořivé společnosti, nevím, co ji k tomu vedlo, ale ta se k tomu přiznala. Staněk pro ně akorát jednou natočil nějaké video a když zjistil, co tak zhruba jsou, tak s tím myslím přestal, takže třeba natřít Staňka načerno je myslím si už nespravedlivé, navíc ten člověk myslím si nedělá žádné zlo, tím, co říká.

Dušek mě jako duchovní taky odpuzuje, jako herec je dobrý.
Lukavec a Beran a pár dalších asi ani neznám, ... nevím, jestli má nějaké důkazy, že jsou nějaké spiknutí, byl by to veliký průlom, ale já bych řekla, že důkazy nemá.

A nemusí to být právě všechno jenom Allatra.

U mnoha lidí to může být druh posedlosti zlou velkou entitou, která obsedá veřejně a uhlazeně působící lidi. To je asi Baudyš, Zelenka, nevím, jak ty další, ale i třeba ten Suenee. Baudyš je divně perverzní a jednou se začal ve vysílání ujetě divně chechtat, ten je posedlý, tam je to asi tutovka. Suenee může být posedlý něčím egyptským, třeba nelže a vše je přesně tak, jak říká. Prostě odmalička chytrý chlapeček, co vede s něčím diskuze, pak ho nadchli mimozemšťani a Gíza, Steven Greer, potom manželé Rašínovi, kteří prošli exopolitickou školou Dr. Sally (mě poser....!!!!!) .... no a tak se veze na falešné NWO koleji, aniž by si to uvědomoval a nepřijde mu na tom nic divný, instinkty a intuice mu nefunguje, tak ho přitáhne i Křešová.

To je jednoduchý.

Nebo Brožová, Chaun atd. - jsou to podivné figurky, tam vidím hlavně business, úplatnost.

Ono nic z toho není trestný, co dělají.
Sice marní čas, dělají zlo, jak ty politické osobnosti, to nevím, ale trestné to není a vůbec za tím nemusí být síť typu Allatra, nebo NWO.

Funguje v tom síť zla na pozadí.

A ta podezření, jak metá ten chlápek, jsou v něčem intuitivně pravdivá. Ano, všichni dotyční dělají svým způsobem zlo, že buď záměrně, nebo vlastním nepochopením uspávají veřejnost.
Někdo více, někdo jenom stopově.

Je v tom business, ego, mlácení hubou, zoufalství, strach z reality, posedlost, stačí malý úkrok a je to tam a ty zlé síly s tím pracují, jako síť. Proto to může vyvolávat dojem, že jsou síť.
Ale ten chlápek to nijak nedokazuje, pouze to tvrdí.

A sám je Q-Annon, takže těmito natíráními načerno může udělat ještě větší zlo.

Podle mě je společnost prostě pitomá, strašně hloupá, lidi jsou vážně idioti - měli jsme možnost dva roky to pozorovat v živém přenosu, očkování, nacismus ... nic, to stádo má v hlavě nasráno.
Proto nemůže být ta ezo-ufo scéna zázračná.

Přežili jen ti, co se nechali vychovat. Brožovka prý spolupracuje se seznamem.cz, tak kdo co chce? Od toho člověka se nedá čekat nic. NWO ty lidi nemuselo nasadit, ty lidi to můžou všechno dělat z vlastní vůle, kdy si myslí, že dělají dobro, nemusí být v žádné síti. Třeba Brožová není duchovní, ale je dobrá obchodnice a protože je na prachy, tak udělala hodně zla, ale přesto nemusí být jakkoliv Allatra.
NWO se všema strašně zametlo, ty nehoráznosti, lži, manipulace, lidi na to nestačí, já to viděla na tomto serveru, i když je to před očima, není to skryté, ty manipulace nikdo nechápe. Je to za spektrem lidského chápání, průměrného idiota.

A to, co jsem musela pochopit a realizovat já, to je za spektrem představivosti normálního digitálního proroka a ezo vůdce.

Prostě lidi na to nestačí, tak je i esoterická a politická alternativní scéna zmanipulovaná, oslabená. Přežijí jen ti, ve veřejném prostoru, co se nechají ujařmit, ža plácají škodlivé hovadiny a tupé nesmysly, které odvádějí od cíle. Zbytek je nemilosrdně zničen, nebo se udrží na okraji, když se ubrání, jako já.

NWO ovládá veřejný prostor, nepustí pravdu ven.
A umožňují, vyžadují a chtějí to lidi, protože jsou prostě hloupí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter