Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Alternativa se totiž chová jak dítě - když nemůže na skutečného agresora, útočí "v rodině". Tedy v alternativě, tam, kde má jistou možnost, že otázky a námitky budou vyslyšeny. Svým způsobem se tak chovám taky, ale myslím si, že mířím přesněji a mám opodstatnění k takovým útokům. Prostě to vidím.

No ale celkově? Toto je asi poslední tah, označit všechny za ilumináty a allatru. A nechat všechny se sežrat mezi sebou.

V tomto je cíleno na facebookový konzumentský dav.
To je neštěstí. Lozící ztracenci na FB, co nikdy nezkusili nic produkovat a realizovat sami, jsou díky přemíře dobrých i falešně alternativních zdrojů zvyklí povýšeně a hloupě odsuzovat a posuzovat, podle svého částečně vykolejeného rozumu, konzumentsky, pro zábavu. Jsou jich tisíce. Když se nasměrují proti tomu a tamtomu, budou dělat bordel na sociálních sítích, až zničí úplně všechno.
Všichni samozřejmě starseeds v tranformaci.

Ať jde tento dav do řitě.

Je to jen materiál, nic víc.

Řekla bych, že hlavní proud lidstva je tupé debilní zvíře a vychcípá a přežije jako báze 20% + co se podaří získat navíc prozřením.
Víc ne.

Alternativa je stejně tupá, jako veřejnost, je naivní a sází na NWO, že jim jako v něčem pomůže, nebo uvolní cestu. To je bláhovost, to je jako čekat od žida, že ti chce finančně pomoct.

NWO se určitě projeví, už všechno žhaví.
Nemá smysl čekat, až zombies něco dojde. Bude hůř a taková potopa by se náramně hodila.

Sejmulo by to pobřeží Číny a Ameriky a taky by to zlikvidovalo západní Evropu. Ideálně by se to mohlo smísit i s přepětím, v poli technologií 5G a zábleskem vyvolaným mimozemšťany.

Aneb chcípni Maytro Švamberku a spol. a dementní lidstvo.
Ono to přijde.
Buď rychle a elegantně, nebo pomalu a naturálně.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter