Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A v tomto mám radost, že stihnou brutálně trpět i ty generace, jak si myslely, že stihnou utéct, jako ve smyslu "po nás potopa, ať si to užijou dětičky" .... ne ne, budou trpět staříci, tak jak nikdy nedomysleli, protože to přijde do deseti let, spíš do pěti.

Buď zdechnou na očkování bez pomoci, nebo se dočkají horší smrti, když jim zešílelí parchanti, kteří naprosto odkopli ty jejich dementní pseudohumanismy, vezmou poslední iluze o lidství.

Aneb, o pseudohumanismu jsem nedávno viděla sérii propagandistických žvástů, možná i z dílny Saši Švamberka.

Bylo to něco ve stylu : Rusové zastřelili šestiletou holčičku a pokud se prokáže video s podřezáváním zajatců, jsou Rusové zařaditelní k teroristům Islámského státu.

Já nevím, o čem si ty pseudohumanstický kundy z fakult a dementní novináři myslí, že je válka, kterou tak nadšeně hicovali.

Ale ta je o nenávisti, o čistce.

Logika války je tato: zbav svůj národ a území, které dobýváš špíny.
Tedy, nasaď ty, co nechceš živit a jsou problematičtí a z území, které dobýváš, vybij nenapravitelné nepřátele.

Vždy se to dělalo, nasazovali se trestanci a vybíjelo se systematicky. Dokud nebyly střelné zbraně, podřezávalo se. Evidentně, když nejsou kulky, podřezává se i dnes.

Je to nejlepší způsob, jak zemřít ve válce.
Podříznutí, nebo kulka do hlavy.

Pseudohumanistická kunda z fakulty bude brečet, ale pro tu šestiletou, které beztak zemře celá rodina, je to to nejhumánnější řešení. Jestli tyhle kundy nechtějí brečet, ať příště laskavě nedmýchají tak odporný konflikt.

Tečka vy svině.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter