Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jenže to se asi nestane, protože si myslím, že těch lidí, kteří doopravdy vědí, o co se tu jedná, je strašně málo.
Tedy i doktoři asi doopravdy věří, že vakcína proti covidu je prospěšná a inženýři doopravdy věří, že mikrovlnné záření je bezpečné a žádné ovládání mysli neexistuje.
Ti, kdo doopravdy řídí tuto společnost, ač se tedy mocenská struktura změnila, přechází se na jiný systém vládnutí, jdou mimo lidi.
To celou dobu řídily mimozemské existence s vyšším IQ. Lidi jsu prostě pitomoučký dobytek, i ti doktoři a inženýři, to nejsou žádní vzdělanci a inteligenti, ale nezodpovědný naváděcí odpad. Jako celý zbytek stupidní společnosti.

Očekávat od NWO, které řídí společnost a ovládá veškerá média, že nám naservíruje zrovna tato stěžejní témata, jako je technické ovlivňování mysli, dálkové zabíjení a zešilování nepohodlných lidí, nebo přítomnost Galaktické federace, tak to je skutečně bláhové.
NWO nic takového neudělá, takže fakt jako nechápu, kde berou všelijací důvěřivci nadšení a důvěru, že se jako něco někdy prolomí, protože zezhora to logicky nepřijde.
To musí vyjít z lidu.

Jenže. Myslím si, že z lidu už nic vzejít nemůže, protože "udržuje vibraci".
Všichni, kdo s tím chtěli něco dělat, jsou mrtví. Bohužel, dlouho dlouho vládly extrémní podmínky a říkám, to, co aplikovali na mě, není normální přežít.
Asi to nikomu tak nepřijde, určitě jsem podle všech jenom hysterická ženská, co si vymýšlí.
Ale není to tak, prostě je nenormální tohle přežít a nedivím se, že tedy nejsou lidi, protože je NWO v minulých deseti až dvaceti letech oddělalo.
Tedy chybí inteligentní a zodpovědní lidi, protože jsou mrtví, společnost díky mnoha faktorům neustále hloupne, chytrých lidí ubývá, zbyl jenom dementní zbytek a česká alternativa spočívá z několika osobností a X tisícovek doopravdy hloupých lidí, co si myslí, že mají přehled, protože slyšeli Andrejku. Nebo věří Q-Annon, nebo udržují vibraci, nebo něco podobně debilního.

To je konečná, z toho není cesta ven.

Prostě nejsou lidi na jakýkoliv převrat, na jakoukoliv změnu.
Jsou mrtví, zbyli jenom hlupáci, kteří nemají potenciál cokoliv změnit.

Tak doufám v přírodní katastrofy, co sejmou toto lidstvo, doufám, že to přijde včas.
Alespoň, kdyby už nic, jsem se tedy dostala z takového toho zajetého stupidního tradičního duchovna, taky jsem tomu věřila, že se člověk má chovat "dobře", nemá nenávidět a překračovat hranice "slušnosti", aby po smrti šel do nebe, nebo do nějakého harmonického universa.
Protože "ladit" s touto společností programově odmítám, zhruba od doby, co se mi rozvinulo abstraktní myšlení. Ale této ptákovině jsem uvěřila taky. Je to jeden z nejúčinnějších a nejvíc ničících programů, který v této společnosti jede.
Dělá to doslova cestu zlu, vše mu maximálně usnadňuje a posmrtný život spočívá v dost krátké době, než je duše uměle nasměrována zločinci do další naprosto nesmyslné inkarnace, bez plánu, jenom ke generování utrpení a otroctví.

I kdyby to vše mělo sloužit jenom k tomu účelu, abych pochopila, že tohle je lež, asi to stálo za to.
Ale já věřím, že se dočkám konce této ohavné společnosti, ještě k tomu jako bonus.
Tohle už nemá šanci, že se to stane chytřejší. Ať mi nikdo neříká, že průměrné IQ je ještě pořád 100. Spíš 90, nebo 85.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter