Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Za celým Q-Annon stojí sionistická, CIA klika židů.
Prostě "klasické" NWO.
To, co se děje, asi nejlépe popisuje ten V.K. (kterého Cornel taky očerňuje), který ať je odkud je, tak informuje lépe, než pohádkáři Q-Annon.
Je to válka mezi dvěma základními klikami židů.
Ani jedna ta klika není "hodná".
Jedny jsou britsko - americký sionistický židi a druzí jsou ruští židé.
NWO je nacistická sionistická klika a Q-Annon je jejich produkt.

Putin a Trump oba zřejmě patří do ruské kliky židů a tito dva reálně spolupracují, či spolupracovali s GF. Už na osudu Trumpa je vidět, že s ním CIA prudce vytřelo podlahu, ač má být hlavní hrdina hnutí Q-Annon. Trump začal spolupracovat s GF až po svém zvolení, do voleb nastoupil jako klasický iluminát a teprve později se nechal nějakými způsoby překecat ke spolupráci s GF, ovšem i tak to byla hodně hra CIA, kteří nakonec podrazili všechny a všechno, i Trumpa pochopitelně.

Je a byla to hnusná válka, nic jiného.

Žádné zázračné řešení se nekoná.
Co je tak zhruba pravda, tak že GF více podporovala východní kliku židů a židi z těch tajných spolků, kteří se účastnili této války a jsou na straně GF, s nimi udělali úmluvu, že oni sami poslouží jako převaděči vědomostí, protože jsou nejvíce informovaní, aby zkrátka zachovali poznání a převedli ho do nového věku a následně zaniknou.
Jakože už nebudou židé, prostě nebudou.
Už nebude žádná debilní vyvolená rasa a tajné mocnářské spolky, GF to tu chce napravit. A tyhle satanistické nešvary tu odmítají dále udržovat.
Poznání patří lidem a ne nějakým tajným spolkům.

Celá tato věc je za hranicemi lidského chápání a všechny tyto bludné hry jako je Q-Annon jsou jenom zlé pohádky od NWO.

Kdyby to bylo skutečně tak, že národní armády všech zemí a jejich vedení chápe situaci, do celé věci by bylo zahrnuto civilní obyvatelstvo, šířily by se informace a došlo by ke spojení s GF pro vojenské a okultní poražení NWO.
Ale to se neděje, protože špičky naší společnosti jsou zkorumpované a bez svědomí.
Nebo doopravdy někdo chce věřit tomu, že GFS Eleny Danaan, reprezentované tady v Čechcách porno cuchtou Andrejkou je poselství nového věku?
Jak si jako ty lidi představují ten nový věk?


Ne, všechno jsou to nesmysly.

Jediné, co je pravda, jsou éterické lodě na nebi, které nikdo nevidí a nikdo o nich nemluví a neustále dále a dále jedoucí plány NWO, čím dál víc zombifikované a podvědomě programované obyvatelstvo, šíří se děsivé a vyššího ducha urážející nesmysly a skutečně drtivá většina alternativy jsou nasazení uspávači a bezohlední obchodníci.

Je důležité ovládnout své podvědomí, aby na něj NWO nemohlo, to jediné se dá dělat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter