Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ale pořád doufám, že mentální retardace křesťanství a úporná demence, kterou se projevuje, nemá dostatečnou sílu, aby se vrátila do svých starých vod.
Sice morální rozpoložení obyvatelstva by pro to bylo vhodné, protože i dnes by mnoho duševně zkorumpovaných velice rádo zaplatilo penízky za odpusteček, nebo desetkrát odříkala modlitbičku k mrtvolce a rádi by donášeli na sousedy farářovi s pocitem občanské zodpovědnosti, takže z morálního, spirituálního hlediska by měli křesťani vhodné prostředí k velkolepému návratu.
(Když jsem se ptala GF na jejich názor na křesťany jako lidi, dozvěděla jsem se zlý posudek - holt mají ty dimenzionální koukátka, kouzelné brejle, tak vidí všechen ten dobytek a to bych řekla výrazně formuje jejich názor.)
Nicméně - ač morálně - spirituální kondice obyvatelstva je dost hrozná a duševně by jim to vyhovovalo, stále naštěstí trvá stav, kdy je to rozumově a intelektuálně nepřijatelné a doufám, že to vydrží. Tedy, kdyby tomu byli schopní uvěřit, ale dneska už na odpusteček a modlitbičku už nikdo s IQ 95+ není schopný uvěřit.

Nicméně, dementní mlátička, kterou tu předvádějí křesťani, napovídá, že se o ještě větší zdebilizování populace úporně snaží, usilujíc o svůj velký návrat a novou legitimizaci ve společnosti.
Ale nepodaří se jim to.

Naopak, dá se čekat velký pád křesťanské církve a hon na křesťany, vyvolaná nenávist vůči nim skrze odhalené pedosatanistické skandály a tato dementní hra, kterou tu produkuje Mister NS, Zeanddrich a ten slovenský anonym a další anonymové, může být jen připravovaná předehra pro výbuch nenávisti vůči křesťanům, který je asi i plánován.

Mají to blbý, nemá je ráda ani GF, ani NWO.
NWO tedy samozřejmě řídí církev, to je jejich základna, Vatikán vždy řídily reptiloidní a Drakoniánské příšery, ale na nějakých křesťanech jim absolutně nezáleží.
Sociální sítě začínají mazat neustálé propagandistické žvásty křesťanů, kterými zavalují internet už desetiletí, protože zřejmě umělá inteligence, nebo oni sami vyhodnotili Bibli jako rasistický a nenávistný text.
Stahují se nad nimi zlá mračna, ale zrovna já proti tomu bojovat nebudu, už jich mám za celý život dost, paradoxně nejvíc tady z totemu, protože v realitě žádné nepotkávám, jsem z SZ Čech, tady tyhle úchylárny nepěstujeme.
Znám dvě ženy křesťanky, jedna je typická křesťanka a o jejích názorech nevím nic a tuším morbidní rigiditu a druhá je inteligentní intelektuálka, která ohnivě vyznává křesťanství z nějaké strany a vykládala mi, jak je ve věčném konfliktu právě s nějakými těmi tradičními od církve.
Nikdy na mě neudělali žádný dojem a na příkladu Polska docházím k závěru, že bude v pořádku je eliminovat.

Stejně o nějakou reálnou spiritualitu není zájem a než aby se znova rozmáchla tahle odporná dementní úchylnost, jakou je křesťanství, tak to už radši totalitní ateismus, to bude lepší.
Nakonec to dopadne jinak, tedy evolucí, kontaktem s GF a rozvojem, ale nejdřív musí vymřít davy těch hlupáků. A k tomu není třeba, aby všude lezli na nervy křesťani.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter