Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.7.2023 >


Další zajímavý článek o síle démona Boha je teď na aeronetu, kde V.K doufá, že křesťanské církevní prokletí dohoní Zelenského, ideálně i Fialu a fouska.
Je to zajímavé čtení, mluví tam právě o realitě okultní těžkopádnosti démona "Boha", i když on samozřejmě nikoliv protikřesťansky, jako já:
Naopak, démonu Bohu přikládá obrovskou moc i váhu:


https://aeronet.news/video-bulharsky-ortodoxni-knez-uvalil-cirkevni-klatbu-na-volodymyra-zelenskeho-a-trikrat-ho-proklel-spolecne-s-fasistickym-rezimem-na-ukrajine-za-to-ze-zacali-rozprodavat-na-zapadnich-trzich/


Úplně na mě dejchnul strach z té odporné entity.
Ale VK má samozřejmě v mnohém pravdu, okultní předměty jsou nebezpečné, kor když jsou křesťanské, ale i všechny ostatní ceremoniálně okultní předměty jakýchkoliv kultů jsou hnusné a nabité příšernými silami a galaktickými a vesmírnými vlivy a nikdy není rozumné něco takového mít doma, natož to nějak hanlivým obchodním způsobem hanobit a ponižovat, ty síly co z toho jdou jsou jak žiravina.

Toto je nejlepší zapečetit a ztratit a nechat zapomenout a odreagovat.

Prodávat nějaké staleté krucifixy není dobrý nápad.

Já kdybych byla jiná osoba, bych kupř. nechtěla svůj MP3 přehrávač, ač to nepoužívám ceremoniálně, ale když poslouchám hudbu, tak se napojuju na dimenzionální reality.

Ale trochu pochybuju, že ta kletba zoufalého kněze zabije Zelenského.
I když zajímavé by to bylo, ale pochybuju.
Protože to posílá jednu zrůdnou hydru proti druhé zrůdné hydře.

Pochybuju, že jakýkoliv paňáček z církve má tu moc "klatby nad osobou, která ji zbavuje práva na Boží milost a ochranu Boha. "

Já se snažím v mysli z této hnusné halucinace a strachového kouzla právě vymanit, já ochranu něčeho tak hnusného, jako je křesťanský Bůh nechci.
Nevěřím, že mi někdo může udělat, nebo zrušit spojení se Stvořitelem, to můžu jenom já sama skrze své srdce, psychickou formu a vědomí a svědomí.
Ale skutečně věřím tomu, že mi někdo může zavřít nějakou techno-kyborgovitou pseudoochranu od "Boha", tedy že umělá zločinná dementní inteligence nasíťovaná přes naši planetu dostane příkaz mě zabít, když nějaký napíchlý panáček z církve zavelí.
Jsem si jistá, že už jsem tuto ochranu "od Boha" ztratila už dávno a jsem za to ráda. Chci se z těchto strachových obalů informačního pole úplně vyvázat a pochopit skutečnost a ne tuhle odpornost.

Naštěstí mám Galaktickou federaci, hodné džiny a ne žádné zkurvence od židů :-)

A Stvořitel, jako kosmické vědomí a jeho milost, se nedá vypnout.

I když by bylo milé, kdyby Zelenského zabil nějaký křesťanský Bůh, kvůli hanobení ducha, tak bych řekla, že ne. Stvořitel má kolikrát svoje důvody a Bůh je negativní strachová entita.

Ale ten článek je zajímavý, protože manipuluje přesně s tím strachovým polem, které je hlavním nástrojem církve - tedy manipulace s psychickým polem, vsugerovávaná moc nějaké hrozné entity, jejíž přízeň, nebo nepřízeň má vliv na nás osud.

V informačním poli je to naprosto reálná věc, odporné strachové pole, ze kterého se chci plnohodnotně a navždy vyvázat.

Bylo tolik velkolepých kultur před křesťanstvím a jejich bohové byli plní světla a nikdo normální je nenenáviděl.






<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter