Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Mě to takto dává velice smysl, vlastně celou dimenzionální válku řeším toto strachové pole, přezdívané "Bůh", se kterým velice obratně zacházejí zločinci od NWO, protože my jsme na tuto entitu vyloženě strachově naučení, celé dlouhé generace už se s tou úchylárnou ničí přirozený život a překrucují pravdy.

Celé je to doslova o psychickém rozhraní, přičemž já jsem čím dál víc napojená na psychické prostředí rámované Stvořitelem, tedy kosmickým vědomím nekonečna, věčnosti a bytí proti NWO systémům omezenosti, zastrašování, zpochybňování, deptání a ceremoniální demence.
Přičemž, to je pro mě "Bůh", je to buď psychotronická mimozemská umělá inteligence, kterými je nasíťované pole naší planety, případně je to přirozená mentální forma v morfogenetickém, informačním poli, která funguje jako umělá inteligence a ta je následně ovládána skutečnou inteligencí neznámého původu, podle "kvantových" (svůj k svému) pravidel přináležející k dané kvalitě energie, zkráceně "egregor".

Jednou Iša na Svobodném vysílači - léčitelka, která se zabývá slovanstvím atd. - vykládala, jak funguje reinkarnace a mluvila o skupině nějakých autorit, které uzavírají s člověkem jdoucím do nové inkarnace smlouvu. Buď je dotyčný ochoten přistoupit na jejich požadavky, které jsou v podstatě pro NWO, tedy pokrytectví, práce v mocenském systému proti svobodě člověka atd. - a pak ten člověk má ve smlouvě, že se mu bude dařit dobře, nebude mít problémy. Nebo to ten dotyčný odmítne a žádné výhody nemá, jakožto protisystémová osoba.

No a já si myslím, že toto je přesně to "boží pole", vlastně je to druh otrokářského osazení informačního pole zločinnými strukturami, které ovšem se tam drží podle kosmického plánu Stvořitele - tedy z určité perspektivy je to vlastně dobře, z úplně jiné perspektivy je to zločin.

No a já jsem z Galaktické federace v inkarnaci s plánem na evoluční vývoj a z této perspektivy je tento starý metafyzický systém zločinný a špatný, koncept "boha" a nějakých zkorumpovaných jehoviánských strejců, co mi vyhrožují, co smím a nesmím v životě dělat, když mám vlastního "šéfa" - tedy propojení se Stvořitelem a planetou - je z mého pohledu zločinný a jdu je vlastně svrhnout.

"Bůh" jako vrtkavá nejistá entita, která má moc nad lidstvem, která je oddělená, vzdálená a nepřítomná a neposkytuje zpětnou jasnou vazbu, je vždy démon.

Nemá smysl se k něčemu modlit a tahat nějakého egregora za nitky. Má smysl sebe propojit s čistým tokem vesmírného a kosmického a planetárního vědomí bez obav a ke konkrétním činům.

A třeba co se týká východního bloku Ruska a slovanských zemí, tak neumím si představit, že by ten případný budoucí svazek slovanských států stál duchovně na křesťanství.
To nemá už žádnou sílu a navíc křesťanský Bůh je zlý. To chce přejít na další evoluční stupeň galaktického poznání, jinak to zkrachuje.

Proto je vážně strašidelné nakupovat si nějaké zlem nabité věci do sbírky, ovšem jestli si to koupí okultisti NWO, tak ti budou vědět, co s tím a jim to právě neublíží.

Když se takhle chytne nějaký světelný artefakt od Galaktické federace, tak to většinou nikomu nic zlého neudělá, samo se to deaktivuje a vyšle to nouzový signál.
Pak je dobré to dostat domů jak ptáka Ohniváka.

Ale nějaké předměty nabité zlostí, nenávistí, strachem, zoufalstvím, marnou nadějí, odevzdanou zmařenou energií, jo to musí být fičák, tohle mít ve výklenku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter