Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Na exopolitika.cz vyšel dobrý článek:
https://www.exopolitika.cz/ceho-jsme-se-to-dockali/6431

Dana Rašínová je pořádně rozzuřená:
"V kolektivním Západu se nachází stále ještě mnoho kreténů, kteří toto – tak jednoduché představení, dosud neprohlédli.
Oslabeni na intelektu trvalou, mnohdy bezuzdnou konzumací alkoholu – na což muslimové zírají, až jim z toho zrak přechází, neumějí si dát politici velké části Západu dvě a dvě dohromady. Samozřejmě v to nepočítejme záměrné agenty u moci, kteří tuto situaci naopak podporují.
Prolhanost místní pozemské chásky už nelze omlouvat pouhou kognitivní disonancí, toto je doslovně do nebe volající neschopnost. Planeta Země je napadena tzv. negativními mimozemskými civilizacemi, hmyzoplazími druhy, ještěřími/reptiliánskými druhy aj. – a lidstvo na planetě se nechává manipulovat do války. "

Je to tak, že lidstvo je šílenější a degenerovanější, než by kdo kdy předpokládal.

Celá tato věc má velice šílený vývoj.
Když jsme šli do války - alespoň jak to mám načtené ze svých subjektivních psychických vjemů - tak jsme čekali, že to bude šílené, že jdeme do šílenství a lidstvo jsme přeceňovali v jeho kondici.
Během dimenzionální války se stal velký kosmický stvořitelský zázrak, vše se řídilo přes nás, jako tedy GF a jejich inkarnace a další vyšší vlivy a jejich inkarnace, jela obrovská kosmická čistka, po které byli odprášeny negativní mimozemské rasy a těžké dimenzionální pekelné příšery.

Planeta se mezitím obrodila a dosáhla vyššího frekvenčního pásma.

A to přes příšerně degenerativní stav populace, kdy reaguje naprosto šokujícím způsobem.
No a ten teprve teď tváří v tvář realitě je plně vidět.

Je to tak, že to, co se děje, se už dávno nedá omlouvat nasazenými mimozemskými infiltracemi, které ovládají veskrze celou mainstreamovou zpravodajskou scénu, tv a rádio atd.
To, co se děje, je úplně vykotlaně šílené a lidi reagují děsivě tupě.

Ale to, co se děje teď, už není reálné nebezpečí, jaké tu bývalo, myslím si, že jsme doopravdy odvrátili tvrdé staré NWO sestávající z příšerek, reptiliánů, Drakoniánů, šediváků, kteří se chovali právě výsměšným stylem s převahou, kdy si byli absolutně jistí, že nemůžou prohrát, protože všechno měli dokonale pojištěné, i do otoček, o kterých moje lidská mysl netušila, že vůbec existují.
Jejich největší pojistkou je super degenerativní lidstvo, o jehož katastrofálním stavu jsem já nevěděla určitě a jestli o tom věděla GF, myslím si, že naplno taky ne.

To jsem si zjistila až minulé dva roky, jaká je realita, naplno.

Přesto ale byly zlé rasy vypráskány pryč a jejich vlivy jsou slabší a slabší a jejich pokusy taky.
Okultní spolky žido-zednářů pořád něco zkouší přes rozpadající se starou metafyzickou strukturu, síť kolem země, kterou drželi archonti a pro mě je to klasický žido-křesťanský "Bůh", nejhorší démon, stará struktura, co musí zemřít.

A to, co předvádí západ, je hysterický násilný nacistický pokus zvrátit svět ještě na poslední chvíli pro USA, což je naprosto nemožné.
USA krachují, jsou slabší, než kdy dříve, duševně jsou rozpadlé, mají spoustu vnitřních problémů a hlavně - pro svět už jsou zločinci.

Zato Rusko se stále velice dobře drží a to, co se děje na Ukrajině, vypadá hlavně jako velká opotřebovávací válka, myslím si, že nejpravděpodobnější je dlouhá výdrž Ruska a krátká západu.

Kupř. Putin má pro příští volby podporu až 70% obyvatelstva.
Ta nechutná nenávistná nacistická mela v diskuzi, někde na novinkách asi, no to stálo za to :-D Dokonce tam nějaký Bezděk (což je asi taky od NWO) vyřvával, že Putin je zavržen samotným Bohem!

A já bych tomu i věřila.
Ten starý rozpadající se zločinecký obal kolem planety, ten starý psychotronický šmejd Bůh se rozpadá, tak vyhrožuje, kde se dá :-)

A kdekdo ztratí jeho přízeň, jak nebude poslouchat církev, nácky, židozednáře a vůbec USA a židy!
A basta!

Říkám, myslím si, není asi realita, že NWO opanuje svět, myslím si, že to, co běží teď, je vybalancovávací dobíhací rovinka, při které se přestaví svět, definitivně zanikne NWO, církev, náckové, USA atd. a při té příležitosti taky vymře spousta hloupých degenerativních lidí.
A z toho, co zbude, se vybuduje nová vznešená civlizace a lidi si budou muset začít zlepšovat DNA vědomím a k tomu je dobré si udělat živý vztah se Stvořitelem, jakožto kosmickým vědomím skrze svoji jiskru stvoření a ducha v srdci a toto pouto podporovat a neztrácet, to člověka kultivuje.

Jinak osobně si myslím, že nemá smysl něco posílat na vládu, v tom se Dana Rašínová myslím si mýlí, ač je třeba dobře, že něco takového bylo formálně učiněno.
Vláda jsou kolaborantské podplacené svině na korupčních základech fungujících papalášů a nebo jsou to rovnou nějaké mimozemské potvory, infiltrace a pekelné mocnosti.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter