Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Porazit idiocii není snadné, ale musí se to podařit.

To s Ukrajinou je hnusná špinavá hra západu od začátku, od začátku je jasné, že je to další špinavá hra sionistických židů, kolektivního západu, typu rozvrácených zemí na Blízkém východě, prostě zločin před očima, špinavá hra špinavých žiďovských úchylů.

Hned na začátku jsem věděla, že je to zločin, že akorát Ukrajinu zneužijí, pozabíjí tam lidi a pak ji hodí do ohně.
To muselo být jasné každému, kdo má srdce a rozum a pozoroval za poslední dekády politiku.

Takových lidí je ale málo.
To už jsme byli neočkovaní - to byl další zločin, po kterém se slehla zem a už to nikdo neřeší.
Pak jsme se stali z antisystémových antivaxerů rovnou dezoláty, tak nás označila dezolátská zrůdná parta vlastizrádců, která sedí ve vládě a která navedla naši zemi směrem definitivního morálního, kulturního i finančního bankrotu.

Vůbec se západ chová tak, že všechny svoje zločiny hází na svoje oponenty.

Krvavé USA natírá Rusko na černo, že je nejhorší zabiják v dějinách.
Dezolátská vláda označuje nás, normální lidi, jako dezoláty.

Těžko říci, kde toto skončí a čím, asi válkou, nebo vymíráním.
Ta sprostota, kterou na nás vytasili, je už dávno za hranicí a bohužel, vidí jenom málo lidí.

Většina lidí asi stále věří západu, nebo co, prostě jsou stupidní a doufejme, že zemřou na vakcínu.
Myslím si, že kdo ještě v roce 2022 věřil západu, je prostě špatný člověk, nemá morálku, svědomí a ani rozum.

A není náhoda, že to jsou často pánbíčkáři. Věřit v křesťanského Boha a v dobro západu, v demokracii a podobné nesmysly, je to to stejné. Zřejmě jde o mentálně indisponované hloupé jedince, kterých je ale tato populace z naprosto nepochopitelných důvodů plná.
Na to, že máme vymyslet cestu do nového věku a spojit se s Galaktickou federací, to nevypadá dobře. Snad idioti vychcípají, musí. Není již čas, ty zrůdičky si postavily smažící mikrovlnku 5G, už 6G, nad hlavami a myslí si, že takhle budou funogvat ještě staletí. Ne, nebudou. Hmyz a ptáci umírají, máme možná 10 - 20 let, než to všechno totálně zkolabuje, celý ekosystém, kvůli tomu, že lidi nejsou schopný pochopit, že mikrovlnné záření škodí zdraví.
Takže ona se na ty očkovaný prozápadní prožidovské svině vaří voda, ne že ne. Ale jde o to, neuvařit se s těma sviněma. Přežít a začít novou éru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter