Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak bude probíhat ten proces umírání západu a rozkvétání východu, tak se NWO, jako ty inteligence, které tu jsou stále přítomné, již v oslabené míře, ale jsou, pochopitelně nacpou do Ruska.
Tedy, jakmile spadne problém "západ", což se myslím si už začíná dít, protože už jsou za horinzontem událostí, kdy mohli ještě překlopit síly ve svůj prospěch - tzn. s Ukrajinou neuspěli a tedy již nemají šanci na jakoukoliv světovládu a začne jejich pomalý, ale jistý úpadek a masové vymírání a útlum vlivu - tak jakmile toto začíná, začne vnitřní boj proti archaickému zlu, které se nastěhuje pochopitelně do východních struktur.

Ty zločinné mafiánské NWO osoby, plazoidní a jiné infiltrace s nelidskou duší, v židovských strukturách většinou, jsou převlékači kabátků.
Takže problém s NWO jako takový tím úplně nemizí, budeme se s nimi muset ještě potýkat, souvisí to samozřejmě s celkovým a hlubším odhalením souvislotí, s řešením technokracie, techno-okultismu a mimozemšťanů.

Jak jsem to navnímala v dimenzionálním poli planety, tak velice staré, shnilé a morbidní sídlo archontů, vesmírného viru, je někde pod východní Sibiří. Toto má stále vliv, ač je to taky oslabováno. Odpovídá to nejhnusnějším černomagickým okultním praktikám.
Toto musí být také vyřešeno, souvisí to ale s celkovými divokými a syrovými energiemi východní Asie.

Takže, hodně bojů je ještě před námi, jak budeme nuceni prosazovat svoji vizi proti těmto temným strukturám, bude docházet k dalším plošným pochopením a odhalením a lepšímu chápání a také ke zlepšování společnosti, kde bude čím dál silnější vliv těch, co nyní prošli sítem očkování a nacistické propagandy.

Je fakt, že taková ta úplně naivní vize panslovanství a Putina jako svatého spasitele je taky zrádná.
Problémy nezmizí, starý věk se odstraňuje po kusech a stupních a přecentrování na východ a oslabení západu je první, nejdůležitější fáze, ale není to všechno.
To, že padá západ, je jasný projev toho, že Drakoniáni, skuteční vůdci nacismu prohráli. Jejich plán byl jasný a průzračný - s nadvládou nacistického západu pod nálepkou "demokracie" dostat pod kontrolu s globalistickou agendou celý svět.
To, že se tento scénář narušil, je projev výhry Galaktické federace a její větší vliv na globální řízení.

Cílem je prozření a pochopení galaktické reality.
To se může pochopitelně stát, když budou nejhorší problémy vyřešeny a svět se zastabilizuje v nových, udržitelných pořádcích a zmizí nacistická ideologie.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter