Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakože naoko se v těch diskuzích nechává takové různé štěkání, že jako je možná oponentura.
Ale to je výsledek dlouhodobé nezákonné cenzury, která za dlouhé roky již odradila všechny, kdo by byli schopni skutečné diskuze, aby cokoliv psali.
Navíc, nezákonnost jednání velkých mainstreamových webů a jejich redukce diskuzí je chronicky známá.
Takže výsledkem si nikdo, kdo by doopravdy věděl a dokázal by diskutovat, toto netroufne, protože ví, že to nikam nepovede.
Prostě se bude snažit, bude formulovat, argumentovat, dá tomu hodiny času a pak přijde nějaká vygumovaná píča z redakce a smaže ho a ještě může mít oplétačky s policií.
Takže se na to každý vykašle a v diskuzi se místo skutečně erudovaných diskuzí lidí, kteří by měli co říci, vyskytují pouze ratlíkové bitky nějakých štěků.

Jo, jednoznačně úbytek demokracie v naší zemi souvisí se vstupem do EU v r. 2004. Začalo to plíživě a nenápadně, utužením poměrů, nasazením cenzury na internet, ta zvláštní krásná svoboda zmizela, nasadilo se šedé gestapácké myšlení, evidentně se utáhly šrouby.
Tenkrát jsem si to neuvědomovala, byla jsem dvacetiletá a nic nechápala, ale tvrdě se mi to podepsalo do duševního zdraví.
Když žijete jako hippie a nechápete, že kolem vás jsou jenom náckové, tak duševně trpíte.

Těším se na umírání těchto zkurvených nacistických davů, netajím se tím.
Ať už zdechnou, já chci nový věk.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter