Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Dost věřím na tvrdou depopulaci formou světelného záblesku, protože mi to připadá jako logické řešení, které odpovídá těm mimozemšťanům. Že je to skutečně o tom, aby tu dvacet procent populace vědělo, co se děje se světem, chápali pokus o převzetí moci NWO, chápali, že tu jsou nějaké mimozemské společnosti, které tomu zabránily, že jsou tu nasazeny zbraně na ovládání mysli, že 5G je zbraň proti nám, že to škodí přírodě, že je věda zkorumpovaná prolhaná děvka atd. Kupř. to, že pořád existuje církev, přisuzuju tomu, že je tu většina lidstva degenerát, protože kdyby nebyli degenerát, nenechali by si nic tak urážlivého a tupě dementního líbit.
A jakmile GF provede depopulační záblesk, tak se na tomto světě konečně rozhostí něco normálního, něco jako civilizace.

Do té doby to nemá smysl, o něco se pokoušet. Já to vidím právě na tom našem národu, který se v lůnu Evropy a civlizace držel 1500 let, ale za 30 let ho definitivně zlikvidovala zločinecká banda vyhejkaných sviní, která pochází z nějakého plácku za mořem, kde civilizovanost nikdy neviděli, žijí na bázi zločinu od začátku.
Takže tyto zločinecké bandy z nás udělaly otroky, kteří nemají téměř žádný majetek a ty staré domy, co máme, to nám chtějí vzít taky.

My jsme byli vychováni ke kolektivnímu chápání a myšlení, já jsem tak ještě byla vychovávaná taky. Jenže bohužel, to byla absolutní past, protože nás pak hodili k dispozici nejhorším zločineckým zrůdám.
Takže nejhorší členové společnosti bez jakékoliv výchovy a bez výchovy ku prospěchu společnosti, ke kolektivnímu chápání společnosti, kdy mají mít šanci a prosperovat všichni, stejně jako všichni mají mít důchod atd. - dlouhodobý vývoj uprostřed evropského prostoru k tomu došel – tak nejhorší nevychovaná chátra najednou měla výhodu. Všichni ti blbci, co mysleli něco poctivě, měli automaticky deficit rozhledu a dopředu velké klacky pod nohama.
Dementní zrůdy z necivilizované zločinecké země USA tu však mezitím sebraly veškerý národní majetek, který nám byl po revoluci prostě a jednoduše ukraden, to se jinak nedá říct, takže máme holou prdel.
Protože naše šlechta zanikla už 1620 a pak už tady byli jenom germáni, tak nám nezbylo doslova absolutně vůbec nic a v českých rukách je minimum. Peníze na vykoupení nemáme. Sami máme hovno, zůstali jsme oklamaní.
Prostě nás, civilizované Evropánky, zvyklé na kolektivní myšlení a sociální systémy, hodili zrůdám z USA.

Za 30 let jsme totálně v hajzlu a nemáme nic a ani nemáme žádnou budoucnost.

Hezký.
Jak se tohle mohlo stát?
No jedině tím, že naši lidi stáli za hovno vždycky. A jsou určení k depopulaci. Dementní cháska, bezvěrecká, tupá, materialistická.
O víru přišli už při christianizaci, o víru a identitu a kořeny. Pak už je to jenom dožívání, po r. 1620 jsme měli zaniknout úplně. Věřím, že se národní obrození stalo jenom kvůli tomu, aby tu vládla čeština, protože s nějakou dementní nehezkou germánskou chrochtající sračkou a identitou bych nemohla přemýšlet dostatečně inteligentně a nezvládla bych dimenzionální válku.
Věřím, že události se tu v posledních staletích stáčely tak, aby bylo možné vyhrát tuto dimenzionální válku a aby planeta připadla zpět do rukou Galaktické federace a Stvořitel, jakožto kosmické vědomí, tu události stáčel, aby to vyšlo.
Stejně tak z tohoto důvodu, aby bylo možné vyhrát dimenzionální válku, se rozpadl SSSR, jehož vedení zablokovalo kupř. Lobsanga Rampu a vydání jeho knih v sovětském bloku, ovšem vzhledem k tomu, že on byl jedinečný a měl obrovský úkol a nic jiného na západě nebylo, nic jiného, co by dokázalo s veškerou logikou, etikou a důsledností vysvětlit mystické záležitosti, tak bylo nutné, aby se tento zdroj dostal i do východního bloku. A protože L. Rampa neměl rád komunisty, tak to SSSR nevydal, ale musel se kvůli tomu rozpadnout, abych si já, dvanáctiletá holčička, v 90. letech ty knížky přečetla a měla tedy základ a šanci, abych zvládla dimenzionální válku.
Zlo bylo zkrátka extrémně silné a bylo všude, protože je v lidech, tak přirozeně, je v nich rozmáchlé, bydlí v nich, v jejich nedovyvinutých dobytčích a zločinných srdcích.

Je to dlouhodobou okupací NWO na této planetě, kdy z lidské rasy udělali bytost, do které se raději inkarnuje dobytek, protože pro lidské duše takové životy nemají význam a do dobytka se rodí nějaká špinavá drťka animálních energií, protože pro průmyslový chov dobytka na maso nemá smysl, aby se do toho inkarnovala normální dobytčí duše. I ta potřebuje nějaký vývojový plán.
To jsou prostě vesmírní nacisti, vesmírný vir, vesmírný zločin, to je výsledek jejich dlouhodobého působení.

Takže tomu odpovídá i náš národ. Doopravdy jsme padli při christianizaci, potom oficiálně 1620. Pak jsme byli zvyklí na poměry v Rakousku-Uhersku, kde se jako v typicky evropském společenství rozvinula i nějaká sociální struktura společnosti, různé záchytné sítě a způsoby myšlení, potom ovšem vyhrál socialismus a majetek byl zestátněn, tzn, soukromé vlastnictví lidí bylo zrušeno.
Tedy během komunismu došlo k tomu, že majetek českých a zahraničních lidí byl odejmut a dán státu. Po revoluci si tento majetek vzaly korporáty a podvodnické zrůdy, které rozuměly USA, že jsou to svině a ne ta vyspělá společnost z filmů a český lid nedostal žádnou kompenzaci. Kuponová privatizace byla ilegální podvod.
Takže ve výsledku jsme přišli o majetek budovaný 1 500 let a naše česká duše už přestala existovat úplně. Protože nyní jsme tu kupř. generace vychovávané kolektivisticky, ale podmínky jsou nastavené od necivilizovaných barbarů ze západu, kteří o sociálních systémech nikdy neslyšeli, od lidí, kteří jsou zvyklí pouze na tržní myšlení a zločin.
V USA mají 120 zbraní na 100 obyvatel – to je ta jejich zkurvená demokracie. U nás, stejně jako v Afghánistánu, je to 12,5.

A protože lid máme blbý, majetek ukradený a nikdo nás už nespasí, protože Rusko to tady taky nehodlá vyplatit a spasit, proč by to jako dělali, no, tak jsme v píči.
Už na furt, už nám nikdo nepomůže.
A my jsme uprostřed Evropy, my máme historii, sociální systémy, takové myšlení, ale sežerou nás západní svině bez svědomí.
Prostě jsme v píči, tento národ už skončil.
Nemá smysl si hrát dál na Čechy, mít děti, věřit v národ, obelhali nás, chtějí nás zničit a protože jsme super hloupí a naivní a takové zlo si nepřipouštíme, tak tak skončíme. Asi ano.

Ale asi je to v pořádku. GF chce pouze 20% obyvatel.
A v této úrodné a kulticky vzácné kotlině žije zbytečně moc idiotů a zlých lidí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter