Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Kosmologicky nejfunkčnější je vize, že lidi, co mají lidskou duši + pozitivní infiltrace mají největší kosmická rozhodovací práva na planetě, tzn. jejich duše jsou největší a nejkvalitnější a tudíž jsou v rámci této planety nejvyšší autoritou, která má rozhodovací práva. Takže jakmile ti se obrodí a pochopí svoji roli, kvalitu a vliv, bude jich pětina, tak se věci začnou hýbat.
Funguje to v rámci jemnohmotného řízení, tedy jsou propojeni i s dimenzionálními podzemními systémy, které čtou jejich vůli, vůbec ji čtou, tedy ji berou v potaz a podle toho, v jakém stavu jsme, ve vztahu k planetě, tak podle toho tu otevírají, nebo zavírají šance a očistné proudy. Problém je ten, že pětina s lidskou duší je poctivá a poctivě zpytuje kde co, zatímco dobytek a zločinci nic z toho nedělají, bezohledně si berou, co chtějí a kvůli tomu, že je jich děsivá převaha, tak zle hypnotizují tu pětinu a ta od nich infikovaná není schopná prozřít a pochopit svoji sílu a moc, tudíž blbě programuje do dimenzionálních systémů a následkem toho se tu uchovávají nelidské ideologie a podmínky.

Takže skutečně vše je o pětině lidí, aby pochopili podmínky a svoji sílu a začali aktivně jednat. Kdyby byla pětina lidí, co chápou podmínky, co se tu děje a o co tu jde a jednali by tedy ve svém zájmu, tak by měli velkou převahu proti degenerativnímu zbytku a dosáhli by svého. A jestli má GF v plánu prvotně docílit pětiny chápajících a orientujících se lidí a pak oddělat zbytek při záblesku, nebude se ta pětina muset dřít s degeneráty vůbec.

Zároveň se ta pětina lidí duchovně a kulturně naformátuje podle kultických vřídel daných území, kde se ukrývají skutečné hodnoty daných společností.
Jak vnímám Bohemii, tak je velice spirituálně silná, s energií středoevropského prostoru, je mírná, zároveň ale velice silná, svatá, čisté vřídlo čistých sil s obrovskou účinností. Já vevnitř vidím slovansko – euroasijský vklad, nevím, co tam vidí někdo jiný.

Obecně mě v posledních letech skutečně znechutil boj o vlastenectví a o směřování tohoto národa. Zatímco kavárna si dovolí vypouštět věty typu, že odpad společnosti se chopil českých vlaječek, čímž myslí nás dezoláty, tam já zase odmítám tyto pudrové hochy brát jakkoliv vážně a pokud se do čela národního směřování postavil takový reálný odpad společnosti, nechci mít s českou identitou nic společného. S nacismem a židy nemám nic společného a odmítám mít.

Takže tato pachuť reality, kdy tento národ už je ve skutečnosti dávno mrtvý a cesta na nějakou rekonstrukci národní duše je zmařena, protože tu existují dvě naprosto odlišné výklady o tom, co znamená náš národ a když se toto děje, tak už je ta národní podstata mrtvá, tak to tu visí ve vzduchu, jak pach rozkládající se mrtvoly.
Myslím si, že se to skutečně vyřeší reálným vymřením národa. Těch zbytečných lidí, co tu žijí. Kdyby zmizela a vymřela Praha, možná bychom mohli ještě jednou provést revizi toho, co si představujeme pod pojmem Čech a český národ, možná by to konečně trochu dávalo smysl, ale je to jen možná a kdo zařídí vymření Prahy?
Prostě to ale vůbec nevypadá dobře.

Ale je tu ta vize, že duchovně silní lidé se obrodí mezi dobytkem, pochopí svoji roli a sílu a následně se stane záblesk a degenarativní davy zmizí, nebo se stane něco velkého v počasí, případně zemských deskách, spustí se něco velkého, většina zbytečného lidstva vymře a pak, ta obrozená, ale duchovně silná menšina, která má kosmická rozhodovací práva, ale neví o tom, proto rozhoduje blbě, by se obrodila a znovu civilizovala podle osvobozených kultických vřídel.

Dává to smysl, i to, že kouzelníci a ti, co s těmito věcmi zachází a vůbec o nich vědí, se většinou snaží být reálně národní a pracovat s místními kultickými silami. Tzn. kouzelníci se přiklonili k Rusku, nebudou trhat kmen a síly. Ti jsou podle mě národní.
Pudrová kavárnička na facku ať píše článečky, které kouzelníky přimějí k magickým akcím proti nim, jasně, proč ne. Nebo ať se naučí pudrová kavárnička čarovat.
Koho asi budou systémy poslouchat?
Kouzelníky, nebo pudr a kafe?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter