Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4. >




Moje skepse je myslím si na místě, protože si připadám, že čím dál víc procitám do reality a ta mluví o tom, že jsme ve světové válce a spiknutí je doslova všude, je běžnou součástí naší existence. Ve Star Treku jako tom seriálu, je prý pojem „eugenické války“, které se rozjely v 21. století.
Ve Star Treku si můžou dovolit říkat pravdu. Já sice tyto sci-fi nemusím, připadají mi obludné a odporné všechny, s reálnou GF a jejich vyspělým prostředím tam žádná z těch slizkých postav nemá nic společného, ale co je o nich pravda, že tam se často říká pravda.
Protože nikde jinde být nesmí.
Kupř. poslední, co jsem zaznamenala a skutečně mě to nepřekvapuje, co se týká „pravdy a svobody“, je že Rudolf Vávra, aktivista proti 5G, který už je mainstreamem natřený načerno jako ten strašný dezinformátor, co tvrdí, že covid s 5G je zbraň proti lidem, (aneb mainstreamové zpravodajství pro vypatlané idioty), provozovatel stránek stop5G, podporovatel Jany Peterkové atd., si odvážil udělat si facebook. Tak tam nasypal všechny možné chytré články, shrnutí, které se dají vytisknout jako plakát, kde jsou vědecká fakta o tom, jak 5G ničí děti a jít s tím za starostou, zkrátka aktivizoval, žádné vulgarity, vysoká úroveň, věda, žádný pop a skandály …. tak už ho vymazali a zrušili.
Jestli měl ten profil týden, tak to je všechno.
Takže to je FB a moc a jejich politika.
Prostě toto – to 5G, transhumanismus, psychotronika – to jsou věci, které jsou doopravdy pronásledované. Narozdíl od tajných vojenských projektů v USA v 60. letech, nebo bezva Plejáďanech na nebi, o tom si může každý plácat, co chce.
Jenže to 5G a psychotronika zajímá minimum lidí a ti, co proti tomu aktivizují, jsou extrémně ničení.
Toto nemá šanci, nemá, jsme bez šancí v tomto.

To zasrané 5G nikdo nezastaví, nikdo. Ta arogance a převaha moci je extrémní.
Jak to chápu, není vůle to zastavit, není zájem, všechny mocnosti chtějí vybít lidstvo a to 5G je prostředek k tomu.
Navíc skutečně není možné, aby se těm kyborgovitým mutantům ve městech to 5G vzalo. Oni už jsou stejně zmutovaní, už v tom žijí 20 let.
Nevydrží se už vrátit a být zase člověk, už jsou mutanti, musí to dodělat do své smrti. Dokud nebudou mrtví, nebude možné dát pryč 5G.

GF taky nemá zájem udržovat populaci v plné míře a plánuje depopulaci ve prospěch lidí spirituálně vyspělých, jak už jsem mnohokráte psala.

Já sama jsem osoba, která byla nejprve napadená ze strany NWO nějakými kyborg příšerami z mimozemských kruhů, čímž jsem získala právo na ochranu ze strany GF, která mě začala chránit. Rozhodujícím momentem, jestli přežiju, nebo ne, byla vlastní chápavost, spirituální úroveň – tzn. moje práva na kosmologickou obranu a schopnost s tím jít – a naštěstí jsem tedy dopadla dobře, byla jsem z toho vysvobozená a GF mě dále zbavuje těch zlých sil a pozůstatků, co na mě ještě leží. Tím pádem jsem na tom skvěle, spadám do okruhu lidí, kterým se toto stalo a nyní už spadám do kolonky „speciální oběť“, tzn. už jsem do smrti držená v programu GF, který tyto lidi spravuje pod kontrolou.
V každém z tohoto člověka se udála nejhroznější děsivá eugenická válka, kdy se mohl změnit na úplnou zrůdu pod vlivem NWO a když ho zachránila GF, tak se „tranformuje“, transformace myslím si je ve své podstatě hlavně přeprogramování mysli.
GF říká, že už všechny tyto osoby, kterým se toto stalo, mají ve své správě. Pokud přežily. Pokud v jejich napadení zvítězila NWO strana, jsou už prý mrtví, spáchali sebevraždy. Já jsem zažila několikaletý extrémně vysilující boj plný chaosu a extrémních poznatků, extrémního obludného násilí a zároveň jsem viděla obrovský zázrak, kdy je z kosmického plánu rozhodnuto o záchraně a obrodě.

To, co na nás útočilo, je v první řadě hlavně fenomén „padlých andělů“, resp. kyborg zločinců z vesmíru. Když si člověk představí nabobského tupého, egoistického, arogantního mocnáře, jak si vleze do kyborg existence, stane se polostrojem, zalíbí se mu ještě větší moc a pak zjistí, že ta jeho „nesmrtelnost“ má háček v tom, že když nemá vitální duchovní energii, tak se propadá do temnot a tam to stojí za hovno … tak jde paraziticky vykořisťovat andělské světy …. jenže to trvá dlouho … a jemu mezitím odchází poslední biosyntetické tkáně v jeho pudrovém mozku … a nová kyborg podoba potřebuje při jejich zátěži třeba několik set let, aby z mumifikované kyborg příšery v rakvi natahala z mozku do mozku data …
prostě na blití.

Tohle na nás útočilo.

A proti těm tedy zasahuje GF a každý, kdo by se dostal do jasného útoku těchto zrůd, nebo se kdy dostal, bylo pomoženo z jejich strany. Podle toho, kam se jejich boj pohnul, jestli byli dostatečně chápaví a spirituálně prozíraví, jsou nyní v ochraně GF, nebo už spáchali sebevraždu.
Tento stav je extrémní, je to vlastně nejhorší forma schizofrenie, kdy je oběť brutálně pronásledována otřesnými zrůdami, kterým se říká tradičně „démoni“, ovšem to není přesné označení, protože jako démony bych chápala nějaké egregory lidského zla, toto však mělo nadstandardně málo magické pojetí, byla to vyloženě technická záležitost + tedy tato nekromansko – vampirická složka.
Jde o vesmírné zločince, kyborg zrůdy, které se po smrti většinou nenávratně rozpadnou, protože jejich vědomí během jejich kyborg tůry již ztratilo práva ke kosmické existenci.
Kupř. ten vesmírný vir, který byl původem vesmír, se rozkládal na tuto nicotu X miliard let. Než se mu naplnila rovnice, že veškerý jeho potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí již nikdy nebude stačit na napravení veškeré zlé karmy, všech škod, které napáchal.
Jenže to bylo vědomí, které to předtím dotáhlo na vesmír!
Co nějaký zkorumpovaný hovadský strejc? Pokud existuje vědomí, které to od počátku svého inkarnačního vývoje dotáhlo pouze na zkorumpovaného hovadského strejce, vlezlo do kyborg náhradního těla, převádí si svůj shnilý prašivý mozek z rakve do rakve s čím dál větší degenerativní chybovostí … no tak po pár staletích až tisícíletích takové „srandy“, při všech těch zločinech, co mezitím napáchá, když se ho podaří dostat a chcípne, doopravdy chcípne, i jako kyborg mašinka, tak je po něm, definitivně, v celém časoprostoru. Změní se na rozemletou temnotu, která odráží ještě rozmixované střípky jeho dřívějších existencí, která nakonec umlkne úplně a přestane definitivně odrážet světlo, nebude už ani tma, prostě se změní v „nic“.

No, jenže tyto zrůdy mají plno obětí. A kdo se tomuto nedokázal ubránit s podporou GF a vyšších kosmických sil, ten většinou spáchal sebevraždu.
Já tomu moc dobře rozumím, protože ta zátěž je pak extrémní a pokud se ji nepodaří včas odházet, tak pak člověk už je i poraněný, degeneruje, mění se na zrůdu, žije v extrémním vypětí a jednou to prostě už nejde a ten člověk se zabije. Navíc je k tomu i aktivně naváděn těmi nepřáteli.

Když mě zachránila GF a dalo by se říci, že se ty extrémní protisíly podařilo již dát pryč, tak nastupuje potom velice dlouhodobý léčivý proces.
GF se ke mně chová dobře, doopravdy si umím představit nést je v hlavě celý život, jsou podpůrní, moudří, nerada bych přišla o takové „známosti“, jsou doopravdy prospěšní a s moji hlavou a celkovou psychikou pracují v můj prospěch, abych byla stabilnější.
Od sebevraždy a podobných konin mě zrazují a používají svoje metody na naši psychiku, která je jejich, vidí do věcí a mají struktury a mapy v záležitostech, které leží v hladině „tabu“ i pro nejodvážnější psychoterapeuty.
Byl to extémní nápor a krize trvala několik let a proto i léčba trvá dlouho.
Jenže pomalu a jistě jsem na tom spíš lépe, mám větší sílu vnímat syrovou realitu a víc čelit problémům tohoto šíleného světa, takže myslím si, že mám štěstí a můžu být jedině ráda.

Nevím, jaké je procento lidí v populaci, kterým se toto stalo a hlavně těch, kteří vůbec přežili. Šlo o to, že toto bylo napadení ze strany pro nás nadpřirozených entit, mimozemských a těchto „kyborg“ zrůdiček a proto se do toho musela vložit GF.

5G už zřejmě spadá pod vojenskou lidskou techniku, doopravdy nevím, kdo to vlastně vymyslel, jaký je reálný vývoj této záležitosti. Jestli je iniciatorem rozvoje této technologie kolaborace USA se šedými rasami, nebo to spadá už pod lidské vynálezy.
Jde o toto – GF má obrovská práva tady zasahovat, ovšem skutečně se nerada vměšuje do vyloženě „vnitřních“ záležitostí nějaké rasy.
Pokud je 5G už lidská technologie, tak GF to nebude uměle dávat dolů, dokud my nepochopíme, co to je za svinstvo. A až teprve uvidíme následky tohoto svinstva a vyloženě hromadně požádáme GF o pomoc, tak pak nám pomůžou.
Prostě potřebují vidět, že kritické množství populace chápe problém, je z něj poučena a že když pomůžou, nevymstí se jim to. Protože kdyby sundali opičkám 5G a uvítali se s nimi, další akce opiček bude, že jim vrazí kudllu do zad, protože přišel zlý Drakonián a zmanipuloval blblou opičku bez primární zkušenosti.
Tak to s námi je.

Jak je vidět, 5G je kolosální problém. Nejdřív musí být vidět následky. Nyní vyrostla generace narozená po r. 2000, eugenicky odporným prostředím plným perverzního satanismu a technologickou mikrovlnkou 5G znetvořena na odporné chladné, pokřivené šmejdy, co rádi udávají. Pokud budou nemocní, neplodní, budou umírat na rakoviny, tam budou důkazy. Tam někde, možná, se začne vytvářet 20% populace, co něco chápe.
Nevěřím na to, že někdo rozumný může žít ve velkoměstech, v gigapolích.
Doopravdy, obyvatelé gigapolí jsou určeni k likvidaci, kdo chce žít, ať jde na venkov.
Tam se také při spojení s kultickými silami planety a vesmíru můžou těšit něčemu, jako je zdraví, tělesné a duševní a tam také můžou vytvořit kontrolní skupinu, která vůbec bude schopná analyzovat tu zmutovanou zkázu a nakonec zařídí obrodu.
Navíc si myslím, že z těchto přírodních, vesnických komunit se časem vytvoří mimozemské GF zóny, kde ty lidi už budou v předběžném kontaktu s GF.
Já doopravdy nechápu, proč bychom s nimi nemohli mluvit, vyspělý člověk to dokáže, je to „ounly lodžikl“

Takže tak.
Řádí eugenická válka. Jak nás mají nácci, žiďáci a satanisti rádi, je jasně vidět. Zvlášť náckové, nás Slovany, vždycky měli hrozně moc rádi. Takže v Rusku si eugeniku řídí Putin a spol., co tam naštěstí drapli moc, nám jako méněcennému okupovanému slovanskému národu to tady servíruje EU, čtvrtá říše.
Takže žerte 5G na střechách škol a v těch nechutný neukrotitelný chaos a neúctu, v médiích a dětských pořadech porno, sliz, perverze, nechutné amorální násilí, rozvrat hodnot, žer ty české dítě, žer sračky. Vyrostou z toho obludy a oploštělé svině.
Ale to naše taťky nezajímá, ne?

Vždyť nic takovýho není, žádný mimozemšťani, žádná psychotronika, žádný vlny, žádná eugenika, to na běžnýho Čecháčka není.
Ten přece ví, „že jde o peníze“.

Takže bohužel, lepší je nasadit skeptické vidění a naděje si postavit na chytřejší a složitější koleje.
Všechny ty nadějné blábolistky, co cpou a sypou cukr, jako je Křešová a podobné, co se tranformují do ráje a kdesicosi, jsou buď prolhané svině, co rejžují na lidské blbosti a nadějích, nebo jsou to lidi zasažení eugenickými válkami na přímější úrovni, kteří jsou stále ale v chaosu a mají přehnaně pohádkový výklad reality a jejich vize jsou často šidítko, aby se nezbláznili.
Transformace je realita, ale jde o eugenické pře-programovávání mysli. Je možné tak člověka zušlechtit, i degenerovat. Je to světová válka, tzn. válčí proti sobě mocnosti. My si nevládneme, naše území mají politicky nyní v hrsti nacisti a ti to s námi Slovany nikdy nemysleli dobře.
Eugenicky je zušlechťující spiritualita, vyčištěné kultické vlivy a příroda. Kdo na tom dělá sám a vědomě, má výhodu.
Kdo má děti, musí si je hodně pochytit, doba je zlá. A čím víc si je podchytí, tím víc nebudou zapadat do zrůdných degenerativních vrstevnických kolektivů a budou mít život těžší. Ale budou mít šanci něco změnit a dokázat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter