Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo jsme?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 23.6.2003 (09:20:33)


čtenář ONN - 23.6.2003 > Slované? A já myslel, že jsi Říman. :oD Jinak mi ale tvoje představy o historii lidstva připadají docela ploché. Tak dvě až tři vyučovací hodiny dějepisu pro základní školy v šedesátých letech řekl bych, co? A s tím si vystačíš i pro tak velké téma? Představuješ si to, jako že sběrači a pastevci Slované přišli do divokého přírodního ráje? A co Keltové? Na každém kroku opida plná statisíců lidí. Lidí vzdělaných v mnoha oborech (btw. mimo jiné majících i rozvinuté runové písmo). To si jako představuješ jak? Že zbalili saky paky a tradá do Bretaně a dál na Britské ostrovy a českou kotlinu nechme Slovanům? Samá voda. Už i moderní genetický výzkum prokázal, že asimilace a křížení probíhaly masivním způsobem. Vždyť každý desátý Čech má v krvi keltské mutageny atd. atp. A co přecházelo v naší krajině keltskému státu. Těžko říci, ale bylo toho hodně. Lidé všech možných kultur, národy za národy. Mimochodem v keltské mytologii zaznamenané římskými legionáři při válkách s ketly je zmínka o civilizaci elfů, která žila na našem území před jejich příchodem a od které se naučili všemu, co znali. :oD Ale to je samozřejmě jenom mýtus.

BTW Na ty tři otázky, které kladeš v závěru, si nemusí a ani by nemělo odpovídat žádné lidstvo, ale především ty sám. A divím se, že po tolika letech mystického snažení stále marně tápeš. A nebo už sám odpovědi znáš a teď jen chteš ostatní zburcovat, aby je našli, či začali hledat také? A jak se to vlastně opovažuješ činit? Kdo tě určil být "Tím, který vymýšlí otázky pro ostatní"?

Hezký den,
R.

P.S. Pro nesmyslné ideje vražďí pouze duševně nemocný člověk. Pro ideje subjektivně smysluplné pak fanatik, nejčastěji náboženský, a zbývající většina komunity pak nejčastěji pro dobytí statků pozemských jakými jsou bohatství, sláva a moc.

Válka dává smysl, válka je přirozená, válka je přírodní záležitost a kdo ji nevidí neustále kolem sebe, je opravdu hodně sebezahleděný a z velké nudy pak začne válku odsuzovat. Každého věc. Proč jsem ale tak neúprosný? Protože mnohem větší záhadou je otaázka: "Proč je mír?" "Proč je altruismus?" Jsou tyto pojmy dílem inteligence? Evidentně ne, vždyť dříve lidoopi dnes naši soukmenovci v rodu Homo se válkám nevyhýbají. Sami je podněcují. Kdo nám tedy vložil do hlav slova o míru? Odkud jsou? Byl či je někdy mír tak výhodný, že přivedl mocipány, nejvyšší z dravých žraloků na myšlenku, že je potřeba ho lidem vtlouct do hlav jako výhodu, jako kvalitu, jako jistotu? JISTOTU? JISTOTU? JISTOTU!!!

FUCK OFF JISTOTA!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter