Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (10:41:01)


romann (Občasný) - 25.6.2003 > napsal jsem- Jelikož se jedná o Milošovy zkušenosti, které vyžadují desítky mystických meditací, nepovažuji za moudré to komentovat kýmkoliv, kdo nemá srovnatelné.
---a trvám na tom. Proč by tu Miloš měl debatovat s lidmi, ktří nevědí o co go?? Nevím. ONN tu něco plete o Marii, nevím, kde to jméno sebral. Něco mimo? Není přece žádné MIMO!! Smrt? To je sranda, ty vůbec nechápeš, že je to nevýznamná součást Hry!!! Medituj nad touto otázkou- představ si, že jsi Absolutno, můžeš cokoliv, nemusíš nic dělat, ani nemáš nepřítele, vůbec nic mimo tebe neexistuje. Co uděláš? Až prožiješ odpověď, ale opravdovou, prožiješ tu Hru! Absolutno totiž nic jiného ani dělat nemůže! Nic jiného totiž není... Už chápeš? Nějaké zdokonalování? Vždyť je to jen Hra, to mi ukazovali v poslední 52.meditaci velmi názorně, ale už konec řečem...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter