Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (10:41:01)


 ONN (Občasný) - 25.6.2003 > romann> Prvák nechápu, proč reaguješ na otázky, které jsem položil Milošovi a k jejichž porozumění natož zodpovězení jsi ty ještě nedozrál. Sám taky víš proč, nemáš totiž tolik zkušeností jako Miloš. Stran článku se tedy prosím drž svého jinak v jiných případech často užívaného: "Já to nepsal, to jsou Milošovi meditace."

Druhák. Absolutno si nemusím představovat. Cestu tam a zase zpátky mám v živé paměti jako mnohokrát opakovaný a vlastní silou spuštěný (!) prožitek. Narozdíl od tvývh představ, které jsou logické a dávají smysl. Právě tím se ale sám usvědčuješ z toho, že tvé vlastní meditace jsou jen tvými vlastními představami. Představami ega Romana Palky.

Třeťák. Jak se pozná opravdová odpověď? Intuicí? Jako ta hodnota ponoru či extáze? Intuicí Romana Palky. Pche. A kdo prožívá odpověď? Prožívání nějakých odpovědí, je zase jen prožíváním Romana Palky. Prostě stále ta samá nuda, nuda, šeď, šeď. Bloudění v nekonečném, stále stejnojiném a hnusnonádherném kruhu.

Čtvrťák. Když je zdokonalování jen Hra, proč se tak pyšníš úrovní extáze a ponoru do božského hnoje? K čemu je důležité zaujímat v této hře pozici na žebříčku? K čemu je důležité stanovovat takový žebříček? K čemu je důležité sdělovat obojí lidem kolem sebe? Proč to děláš? Odpovědi typu jsem takový, od malička mám nadání, naučil jsem to stovky apod. si ale nech. Těch už jsem slyšel dost a je to jen spousta fantasmagorií. Mě zajímá prostě, proč to děláš? O co ti jde? Co nabízíš. K čemu to je dobré a k čemu špatné?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ONN
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter