Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (10:41:01)


romann (Občasný) - 25.6.2003 > ONN. -já jsem původne nechtěl Miloše sem zvát, ale vidím, že jsem mu link neměl dávat. Jinak jsem meditace Miloše učil já, ale předběhl mne :-))
Druhák - naivní, když uznáváš Miloše, proč ne mne? Nemáme tak odlišné meditace. Navíc zase píšeš o mne, ale je to meditace Miloše, ne? Ty jsi fakt mimo. TŘETÍ - INTUICI MÁ KAŽDÝ NE? Nějak se nám vzájemně potvrzuje, tak to asi nebude blbost.
čtvrták - to přece patří do té Hry, jak to, že to nechápeš?? Že jsem to sem vůbec dával, na rozumného diskutéra tu člověk nenarazí. Prý jsi to zažil, ale těmi poznámkami dokazuješ, že ne.
Proč to sem dávám? Protože to má ohromnou hodnotu, proto. Je mi líto to uložit někam do šuplete. Když jsem byl v tvém věku, zaplatil bych to zlatem. A tvoje poslední otázka Milošovi opět jen ukazuje, jak totálně to nechápeš. To není vědomí, to je BYTÍ MIMO JAKÉKOLIV PŘEDSTAVY. A ŽIJE SAMO V SOBĚ. Procesor si může vygenerovat co chce a také to dělá.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter