Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (10:41:01)


romann (Občasný) - 26.6.2003 > ale netváří, Ono takové je. Totálně se vymyká všemu, co ego, člověk zná. Na další otázky neví odpověď ani Bůh sám. Ale věky hledá odpovědi. Ale to už je ezoterika. Aby to pochopil člověk je NAPROSTO vyloučeno, jeho směšné IQ 100 je čistou ubohostí. Ale za miliardy let to bude Jiné... I ty budeš Jiný, božský.
Já bych tohle kdysi opravdu zaplatil zlatem. Na rozdíl od tebe nestrkám všude své názory, ale učím se, jako ve škole. Od Boha. Proto už laskavě na naše články nereaguj, já také nemluvím do všeho. Hry jsou sice pomíjivé, ale bez nich se nikam nedostaneš, i to, žes to napsal, je jen Hra, nechápeš? Je věčná, proměnná. Obraz Absolutna.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter