Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


čtenář Miloš... - 1.8.2003 > Robinsoka tu na podruhé zalila to "ohnivé rozčarování" takovým jemným a všeobjímajícně-smířlivým pohledem, o který se tu snad ani nikdo nezasloužil:-)
Ad Monn: ...Roman tu svojí hru a dle sebe nejlepsí postupy a přístupy, které umí, stále jen na někoho zkouší, protože nechce být vnitřně sám se sebou (na 100 způsobů blbne většina lidí, jen se vyhnout prožití zrcadla, které by nemuseli unést). Kdo ty hry (chytáky osudu) neprohlédne, či určitou svou vlastností tomu zavdá, tak se pak diví a logicky je naštvaný, že ze sebou nechal blbě mávat či z vlastní omezenosti podvést. Ale důležité je se patřičně poučit a nelézt vyváženou reakci a přístup (aneb kdo obmítá pohled do čiré studnánky pravdy v Srdci, odráží se přes pokřivená zrcadla vně). ...Myšlenko-pocitové vylití a snaha vypálit a rozbít vně, co nám ublížilío (ukázalo slabiny) ještě nic moc neřeší.
Tak jen doufám, že už tu Roman přestane dělat "negativní reklamu" a začne se věnovat trochu bohulibější činnosti.:-) Ač má každý právo žít, tím čím je...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter