Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


čtenář Straptom - 3.8.2003 > - V prve rade : " Vše píšu podle svého nejhlubšího přesvědčení tak, jak se mi to z objektivně nezaujatého pohledu jeví. " -touto vetou sis odsoudil objektivni pohled a je jasne, ze Tvuj pohled je a bude zaujaty.
- Proc si na to sel pres drogy ? Ja kdyz jsem se zacal zajimat o chann, tak jsem hledal, nez jsem narazil na clanek Anicky na Spirala.cz s nazvem "Letani bez pomucek" (-neboli bez drog) a verim, ze i kdyz Ti leccos mozna mohou urychlit, lze to i bez teto "berlicky". Byl jsem 3 roky na gymplu v protidrogovym a dokonce ani nepiju alkohol. Roman ani Milos me nikdy do niceho takoveho nenutili, jen psali jejich zkusenosti s tim a ze jim to pomohlo.
- Ma prvni channelingova komunikace s Nadvedomim probehla bez drog (nebo alkoholu) a hudby v uvolnenem stavu.
- Ad kritika toho, jestli channelingari mluvi s INRIm. Myslim, ze to neni tak podstatne a ze podstatnejsi je, co jim to prinese a ze to proziji. Kdyz to prezenu, tak podstatne info pro Tvuj vyvoj muzes dostat na Hlavnim nadrazi od homelesaka nebo od Ducha svateho.
- Kazdy, kdo se setkal s nekym z channelingaru vi, ze zadni HyperSefInstruktori channelingu nejsou. Jsou to ruzni lide s podobnyma zazitkama. Nekdy si zajdou do cajovny dva, jindy tri... Ale ze by se hromadne schazeli na tajnem miste a tam meditovali nebo hromadne rozebirali sve zazitky ala sekta, tak to v praxi neni. Stejne tak neni nic jako "channelingova skupina". Jsou to ruzni jednotlivci, kdy kazdy se vyviji urcitym zpusobem. Jen lide se slabou vuli by plne fanaticky zrali veskere informace pochazejici od "zasvecencu - inspektoru/instruktoru" (stejne jako od kohokoli jineho) - kazdy si z toho vezme pro zivot to potrebne.
- Roman je jaky je. Take se vyviji. Jeho tvrdost mu krituzuju ja, ostatni i "bozske sily". Je to proste jeho vyvoj. Kdysi jsem Ti to psal na Hofylandu, ale... asi sis to musel zazit. :) Ano, Roman mi obcas napise, ze uz me rada novacku predbehla, ale kvuli tomu to prece nezacnu krecovite hrotit a meditovat zavreny ve sve komurce za poslechu Lisy ! A je pravda, ze s novymi zazitky, ktere ostatni nemaji, prichazi pocit povysenosti (-a to i napr. u cloveka, ktery sjel reku na raftech a jeho kamaradi se "smrdlaji" na kanoich). Nicmene neplet Romanovu osobnost a jeho pristup s channelingovou mystikou, protoze to s tim nema co delat (coz jsem Ti take uz kdysi psal na Hofy). A pravdou je, ze by ses skutecne mel nejprve podivat na sebe a na to, co Ti to dalo, nez unahlene kritizovat jeden z pristupu k zivotu.
- Ja treba ziju psychologickou cast mystiky - uvedomovat si kym jsem ze svych reakci na ostatni, z jejich reakci na me, ze snu, ktere mi ukazuji skryte pudy, strachy atd. atd. Objevil jsem si zvysenou sexualitu, obcasnou zvysenou agresivitu, lpeni, pokrytectvi, nedostatek sebelasky (-kterou jsem si nedavno resil) a lasky. Channelingove komunikace jsem mel asi tak 3 (v intervalu jednou za pul roku), nejake meditace, kupu lucidnich sneni a hlavne "prozivani vedomeho zivota" a sebepoznavani. Pokud se k tomu prida channeling, tak se prida. Jsem v kontaktu s Romanem i Milosem a kdyz mam nejaky zazitek, zeptam se jich na nazor. Stejne jako sve veci probiram s Jedim, se kterym jsme se spratelili. Vsechno jsou to moznosti a nikoli Absolutni Pravdy a me stejne jako Tebe nikdo nemuze nutit verit necemu cemu verit nechces.
- Zazil sis, ze neco funguje a ze Ti to neco prineslo a neco vzalo. Ale tohle podstatne tady zaniklo ve Tve kritice Romanovi osoby. Souhlas s Coda a Mnohosti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter