Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


romann (Občasný) - 4.8.2003 > to je překvapko po dovolené-zajímavé, Petrovi jsem připomínky už před dovolenou zaslal mailem a nereagoval na ně. Je to směs polopravd a neinformovanosti, vždyť to dělá jen 4 měsíce!- tu dívku jsem jen hypnotizoval, svíjela se, protože v hypnotické regresi prožívala temnou minulost.
A Božské síly mě vedou, takže mohu se zodpovědností říci, že je uvedu do božského. Jsou na něj prostě připraveni.
Podobná polopravda je o mé hádce s aminem dusecz. Šlo totiž o to, že jsem kritizoval otiskování článků o magii. Ona totiž magie umí zabíjet, viz např. Frabato! Ale oni tomu nevěří!
Přál bych vám vidět, jak mi Petr posílal několik měsíců denně několik přátelských mailů. Pak ze dne na den prudce otočil! To umí je psychoza a Temná noc duše. Ta s námi také tvrdě zacloumala, se všemi. Vy ovšem, ani on nevíte co umí. Je to na agresivitu a rivalitu, která v článku doslova řve. Tu také známe velmi dobře. Mystika totiž uvolnuje zablokované síly jak božské tak ty horší. To psali už před staletími svatí, mluvili o pokušení ďáblem, i Krista pokoušel!! Psali o tom i Brunton http://www.volny.cz/jhavelka/ch_brunton.html i dr. Tomáš. Problém je to, že si to neuvědomuje a tudíž se neléčí, jen se v tom rochní. Ale nevadí, času je věčně.
Konečně vždyt to co my, dělá mnoho lidí, třeba Ota se svou skupinou (také do ní hledají další lidi) jezdí do Peru i jinam a ayahuasca a lysohlávky jsou jim dobře známy. Kromě nich i spousta dalších, např Kuchař, který o aye napsal dvě knihy.
a malíř ayahuascových vizí Placht, Nakonec - já se Petrovi nevnucuju, dobře ví, že je dokonale veden jak na Univerzitě, vůbec mne nepotřebuje, jako i mnozí členové naší skupiny, kde mě také ne všichni dobře snáší. On se Bůh o něj postará...
Já že zastrašuju, směšné... Je to jako na lezení po Himalájích, někdy je potřeba použít silnější slovo, učil jsem surfing a létání a vždy se to osvědčilo.
Moc mi to připomíná debatu s Aničkou i Otou. Nakonec musím konstatovat, že argumenty nikoho nezajímají, každý si stále mele svou, jen přidá víc absurdity viz Anička http://www.volny.cz/jhavelka/ch_anicka.html
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter