Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úloha sprostých slov v literatuře – úvod z kolekce Úloha sprostých slov v literatuře
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 8.9.2003 (00:27:19)
další>


jakpro (Občasný) - 17.10.2003 >

Mno, já myslím, že ta moje úvaha zbytečná není, tohle je teprv úvod a mám rozepsaný další kapitoly, který jsou konkrétnější snad je sem brzy dostanu. Ale ani ten úvod není zbytečný, už proto, že ho přečetlo pětkrát víc lidí, než moje ostatní příspěvky. Otázka zda lze mluvenej jazyk přenést do literatury je taky otevřená, zdá se mi, že to je trend, o kterej se teď všichni snaží...

Ohledně Marsyase mě už někdo říkal, je fakt, že jsem to trošku zjednodušil, možná to v textu upřesním, ale to není na mojí úvaze to nejdůležitější.

stejně díky za názor, já si na těch reakcích tříbim svůj a snad ti moje úvaha pomohla si to taky trošku vytříbit :)

Je jasné, že my badatelé se z počátku setkáváme s nepochopením...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jakpro
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter