Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rovnost - [Ne]volnost - Bratrství ?
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 7.12.2003 (07:57:39)


 Montrealer (Občasný) - 9.12.2003 > Dusan>

Naprosto souhlasí, ale musel jsem provést jeden experiment. Přestěhoval jsem celý podadresář Obrázky na jiný disk a nyní vidím, co jsem už občas v některých příspěvcích zahlédl - vidím NIC (přesněji řečeno, vidím známý křížek). Takže pokud chci, aby obrázek viděli všichni, musím jej překopírovat do některého podadresáře TOTEMu. Jenže když v některém příspěvku vidím kreslený vtip, je jasné, že i tohle lze nějakým způsobem provést. Nikoliv pomocí img src= ale asi dialogem pro vložení obrázku do příspěvku. Takže HTML-příkazy ano, ale pouze v komentářích k příspěvku a s obrázky opatrně... díky za školení. Bylo zapotřebí, ale musel jsem o něj prosit hodně dlouho.

Kromě již zmíněného ztrácení již udělených doporučení mám další stesk (nebo jsem objevil další chybu - nevím). Přišel jsem na to již před několika měsíci..

Ztrácení textů v komentářích ke příspěvkům a změn v těchto komentářích...

1.Chci prohlížet příspěvky. Kliknu tedy myší na Váš prostor, zakřížkuji rubriky, které mě zajímají a odešlu to. Zobrazují se mně jenom zvolené rubriky. OK.

2.Některý příspěvek mě zaujal. Buď už má hodně doporučení nebo jeho autor patří mezi mé oblíbené. Kliknu na název příspěvku a ten se mi zobrazí celý. OK.

3a. K příspěvku nechci psát žádný vlastní komentář ani bodovat, zkrátka nic. Kliknu v Internet Exploreru na šipku doleva (s nápisem Zpět) a vrátím se opět na Váš prostor, kde se stále zobrazují jen ty rubriky, které jsem si tam zakřížkoval. OK.

3b. K příspěvku chci psát vlastní komentář nebo doplnit/změnit některý ze svých předchozích komentářů. Tak svůj záměr provedu. Jenže pokud se chci vrátit na Váš prostor a kliknu na šipku Zpět, vložený komentář nebo změny v některém komentáři se ztratí ! Empiricky jsem to vyřešil tak, že po napsání či změně komentáře mohu udělat cokoliv, pouze nesmím kliknout na šipku Zpět !!! Obvykle znovu kliknu na Váš prostor a znovu zakřížkuji rubriky, které chci zobrazovat... a všechno jde úplně od začátku. Mám však jistotu, že mi vložený nebo změněný komentář nezmizí. Pokud je můj komentář delší (jako např. tento), ještě si jej zálohuji pomocí příkazů Ctrl+A Ctrl+C a kliknutím myší nebo pohybem kurzoru zruším vybrání textu. Ale, upřímně, nelze při psaní komentářů k příspěvkům postupovat nějakou méně pracnou metodou ? Teď musím kliknout například na Váš prostor, jinak zmizí vše, co jsem do tohoto okénka napsal !



Kliknul jsem opakovaně na šipku Zpět, až jsem se dostal na Váš prostor do seznamu příspěvků. Čekal jsem, že tento komentář zmizí a proto jsem si ho předtím uložil do souboru. Jenže komentář nezmizel ! Mnou kritizovaná chyba je už opravena, aniž bych se o tom jakkoliv dozvěděl. Celý tenhle sáhodlouhý text je vlastně k ničemu ! Ale pokud nebudu výslovně ujištěn, že se komentáře nebo jejich změny ztrácet nebudou, budu si delší komentáře stále ukládat. Vždyť já na opravu téhle chyby přišel až přímým experimentem právě teď !!! Vůbec nevím, kdy byla tahle chyba opravena.


Hrome, já to přechválil !

Napsal jsem adresný komentář (k jednomu již existujícímu komentáři), odeslal a vrátil jsem se na Váš prostor kliknutím na šipku Zpět. Komentář zmizel !!! Chyba se tedy stále vyskytuje, ale nepravidelně. Komentář jsem musel napsat znovu. Naštěstí nebyl dlouhý. Takže pozor ! Napíšete-li v IE komentář k příspěvku, neklikejte raději na šipku Zpět ! No nic, budu zase experimentovat, jako vždy...

Takže vázne komunikace s autory ! Ani o ignorování HTML-příkazů v titulcích ani o [ne]opravě této chyby nebyla vydána žádná informace. Velice bych uvítal tlačítko, které by se mohlo jmenovat třeba Technické novinky a kde by se autoři mohli o změnách v chování TOTEM-u dočíst. Vždyť se jedná o změny k lepšímu ! Jak by možná řekl Jan Werich, TOTEM se už dneska chová líp než před několika málo sty lety.

Jedno dloubnutí si však neodpustím. Skutečně rád používám On-Line editor, protože mám Internet Explorer, kde fungovat má. Většinou skutečně funguje. Význam klávesových příkazů má autor trvale na očích a nad ním je veliké tlačítko s nápisem HELP - Pomóóóc. Když na něj kliknu, objeví se - Prázdné okno !!! Takže to máme pořád zkoušet nebo nás bude někdo informovat ?

Možnost informování autorů už existuje. Stačí se proklikat na:

Úvodem -> Aktuální informace...

Jenže tam se o technických změnách nic nedovíte. Bohužel. Někdo by tam ty informace musel napsat. Možná, že tam už byly - obvykle se tam nedívám, protože část Aktuálních informací se zobrazuje při přihlášení.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Montrealer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter