Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Březnová Loreta Revue
Autor: Abigail (Občasný) - publikováno 24.3.2004 (18:32:35)


Oplatka (Občasný) - 29.3.2004 > Pokud jde o divadlo - bylo to dost pěkné (hru znám velice dobře), ovšem až na ten konec. To hlavní dilema hrdiny, zda zapřít svou čest a zůstat naživu, divadelníci úplně vyhodili! A nechat zemřít Proctorovu ženu je vyloženě znásilňování příběhu. Ten závěr mi to docela znechutil, byť jinak to bylo předvedené velmi slušně.
Pokud jde o improvizace, líbily se mi do určitého bodu, od jisté chvíle už bylo vidět, že jde jenom o vyplňování času (když nepřišla Martina Trchová) a vyznívaly čím dál trapněji.
Ze "křtu" jsem měla rozpačité pocity, ale beru Petrovo vysvětlení.
Stejně jako autorku článku mě rozladil způsob, jakým dívky četly poezii. Zvláště některé básně si to opravdu nezasloužily!
A pokud jde o Lilinku, tak ta se ráda objeví na pódiu vždycky, když má jen trochu příležitost, totemáci už jsou na ni zvyklí, takže není divu, že tam dobře zapadla...
Celkově vzato si ovšem myslím, že se to povedlo (byť Jazz club byl holt Jazz club), jen by se to příště opravdu nemělo tak protahovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter