Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzděláním ke svobodě?
Autor: superbus () - publikováno 23.1.2001 (16:00:43)


centaur (Občasný) - 27.1.2001 > dobré, trochu složité, ale dobré. Myšlenka je dobrá, je vidět, že toho máš honě co říci, ale asi by to chtělo víc ten článek uspořádat. Aby byl srozumitelnější. Ale to je jen k článku.
K touze: myslíš, že jsi svobodný, když si uvědomíš, že po něčem toužíš a že tě to omezuje? Myslíš, že tě to v tu chvíli přestane omezovat a že se v tu chvíli ocitáš nad věcí? Já si to rozhodně nemyslím a přestože si své touhy uvědomuji, cítím, že stále kvůli nim nejednám svobodně. A ani se pak necítím o moc lépe. Prostě mě touhy svazují a já jen mohu spekulovat, zda touhám podlehnout nebo se jim snažit postavit. V tuto chvíli jim podléhám a doufám, že to moc nesvazuje moje myšlení a že jednou třeba prohlédnu.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli centaur
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter