Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šípková růženka
Autor: red (Občasný) - publikováno 12.6.2004 (09:55:07)


 Naty (Občasný,Redaktor) - 13.6.2004 > Catherine> 

Škoda Catherine, že si nerozumíme. Nevím, z čeho jsi usoudila, že já, případně i no-next, jsme hrdí na SVÁ hodnotná díla. Jsem pravda pyšná na pár svých věcí, které považuji za podařené, ale drtivá většina je pouze slušný průměr. Myslím, že podle toho, jak vystupuji na Totemu, by se těžko dalo usoudit, že trpím velikášstvím, nebo že se považuji za něco výjimečného.

I já, stejně jako ty, mám pocit, ža za tu dobu, co jsem na Totemu, získal můj způsob psaní na kvalitě. Ale věř mi, to, že se u tvých příspěvků objevuje méně poznámek, vůbec nemusí být tím, že by tě nějaká zdejší "elita" považovala za "plevel". Jsem pověstná tím, že ve zdejší rubrice poesie čtu opravdu všechno, a tak mi snad můžeš věřit, že to není jenom tvůj případ. Konkrétnější čísla mohu uvést jen u sebe, návštěvnost, která u některých mých příspěvků mnohdy přesahovala 150 otevření, a tomu odpovídal (samozřejmě nižší) i počet poznámek, se v poslední době snížila na 30 - 50, a mnohdy i méně, a někdy jsem ráda i za 3 poznámky. Je to obecné. Myslím, že kdyby sis naklikala na stránky tak rok, rok a půl staré (musela bych se podívat, abych to mohla upřesnit), tak bys zjistila, že počet příspěvků připadajících na den byl menší, ale poznámky byly četnější. Netvrdím, že to je jen v důsledku nárustu přispěvovatelů, ale určitá souvislost tu určitě bude. Nebýt toho, že mám o něco víc času, a hlavně jsem si pořídila domů 24-hodinové paušální připojení, už dávno bych nemohla číst všechno, a navíc by mě nedostatek času a financí pravděpodobně donutil se omezit na líbí, nelíbí a body. A ne každý má takovou možnost a trpělivost, jako já.

Opravdu v tom nejsi sama.

A na Totem jsem opravdu patriotisticky pyšná. Pro jeho uspořádání, otevřenost, tolerantnost, atmosféru a úroveň. Přesto zřetelně vnímám, že bráno průměrem, kvalita příspěvků v Poesii poslední dobou poklesla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter