Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Devátá meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 8.2.2001 (08:42:37), v časopise 8.2.2001


romann (Občasný) - 15.2.2001 > Lian- to je jejich problem, ne náš, pro nás je Bůh realitou. Jak vůbec hodnotíš intuici? To je přece také božská síla.
Duha - proroci že mluvili srozumitelně? Přečti si to. Dodnes se nemohou theologové shodnout, jak to bylo myšleno. Vezmi si židovské náboženství dodnes nepřijalo Krista, ač o něm proroci tolikrát mluvili... Kdo rozumí Apokalypse? Nikdo. Četla si Hovory s bohem? Není to víc srozumitelné? Moje texty nejsou však pro laiky, ale ty, co něco zažili a nevědí co, např. SNOP z magea.
Wopi - já znám mnohé, co s počítačem pracují už léta a moc jim to nejde, sám k nim patřím... Vše se dělá s různou kvalitou, jež symbolizuje toho, kdo to dělá. No ale to jsou zbytečné diskuze. Včera za mnou přišel jeden finanční analytik, našel si moje věci na netu. Chtěl to zkusit. Tak jsem ho zhypnotizoval a napojil na intuici. Byl překvapen, jak zvláštní myšlenky k němu šly. Jsem zvědav, jak mu to půjde samotnému a zda se nezalekne jako druzí, až pozná, že Oni dokonale znají naši minulost i budoucnost a intenzivně zasahují do našeho života. Bude velký úspěch, když přemůže strach a vstoupí do Království božího. Že se bude třást jako kvakeři jako my je samozřejmé.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter