Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Proč kapitalismus nemůže fungovat z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 3.4.2004 (11:39:13)


 3022 (Občasný) - 27.6.2004 > čtenář> Nebudu reagovat na ruzne citove vylevy typu "socialisticka klise" ci "skandalne nizka", nebo "ekonomickej analfabet" ktere nemaji zadny fakticky podklad a jsou spise jen nedospelymi utoky osobniho razu...

K bodu 1.: kazdodenni zkusenost kazdeho z nas je jiste rozdilna. Ja osobne napriklad, ac jsem vzdelanim strojar a povolanim konstrukter nedokazi predem rozpoznat kvalitu urciteho strojirenskeho vyrobku, nebot mi k tomu schazi odpovidajici specalizace, nemohu s nim provest ruzne prakticke zkousky, vyrobek si v obchode rozebrat, ziskat jeho detailni vyrobni dokumentaci apod. Kupuji tedy vicemene zajice v pytli a rozhoduji se velmi podobne jako bezny obcan - prevazne podle vzhledu, informaci poskytnutych vyrobcem a ceny, tedy naprosto nedostacujicich faktoru, ktere mi o skutecne kvalite vyrobku prozradi jen velmi malo a o pruvodnich jevech s vyrobkem souvisejich (mj. napr. podminky vyroby a recyklace) dokonce temer nic. A stejne tak logicky nejsem schopen poznat napriklad ani onen jiz zmineny obsah skodlivych latek v potravinach apod. veci, ktere s mou specializaci ani v nejmensim nesouvisi. Pokud je muj oponent "odbornikem na vse", pak se mu omlouvam, pro jemu podobne opravdu to co jsem rekl neplati, my ostatni ovsem tak dokonaly asi nejsme...

V "logickych implikacich" on ovsem kazdopadne ponekud zapomina, ze stat - narozdil od liberalni ekonomie - nestoji jen na nejake pofiderni vire ve spravnou volbu volicu a "neviditelnou ruku trhu". Mame tu precejen i nejake statni zamestnance, kteri by vuly volicu mely (v omezene mire) prosazovat a mely by byt specialisty na tu kterou oblast ci problematiku. Ze si nasi statni zamestnanci mnohdy delaji co se jim zlibi, ze mnohdy odpovidajici kvalifikaci nemaji, to je vec jina, ktera se teto diskuse ani v nejmensim netyka.

K bodu 2.: ac popravde nechapu souvislost, myslim ze Goebels by vam dal za pravdu a Klement Gottwald koneckoncu taktez.

Jinak me stavajici vzdelani si rozhodne neminim doplnovat knihami z liberalniho institutu, zvlaste ne od autoru kteri s oblibou bezostysne prepisuji historii. Chcete-li tu "argumentovat" timto stylem, asi bych vam mel doporucit precteni nekolika "nestranych odborniku" jako byl Trockyj, nebo Lenin, ze?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter