Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Piknik u Hanging Rock
Autor: Viktor Csisztics () - publikováno 26.11.1999 (13:36:49), v časopise 26.11.1999


čtenář wikka - 1.8.2004 > Ehm...sakra nevim co napsat dřív...Předem by mě zajímal věk autora ? Protože tohle mi naprosto vyrazilo dech...Teda pokud se nechám unášet myšlenkou, že pátrání je autorské. A pravděpodobně je, protože jinak by okolnosti nedávaly smysl. Jak na to teď koukám, je to sice už dávno, bohužel jsem byla informována o této stránce později, ale začátek "inspirací" mě přivedl na správnou kolej a já přišla na to, že tento film jsem viděla. Kdyby mi řekl někdo název filmu, tak si nevzpomenu. Pokud by mi někdo řekl obsah, vzpomenu si matně, ale ačkoliv je to více než 4 roky, co jsem film shlédla, díky tomuto článku si vzpomínám i na pár detailů, což je v mojí osobně poněkud překvapující :)
Článek jsem četla se zaujetím, a velmi mě překvapilo do jaké hloubky jste se v pátrání po inspiraci dostal.
Také by mě zajímalo, jaké je vaše zaměstnání, pokud už pracujete a já věřím že ano, ale pokud ne, je to pro mě o to víc překvapující, protože v takovém případě jste genius...Vaším zaměstnáním nejspíš je vydávávání velmi úspěšých knih, detektivek, či z oboru psychologie nebo jste patronem zákona a všeho kolem- nevím jak jinak to nazvat. Myslím tím především vyšetřováním různých případů, vražd, krádeží atd. Dále pak právník či soudce. Pokud nejste ani jedno, pak jste se ted y minul povoláním a to je škoda. Ale když vás to baví, proč ne :))

Omlouvám se, jestli jsem se vás jakýmkoliv způsobem dotkla, jetsli jsem vás zdržela nebo tak. Ale jentak si přečíst tento bohémský výtvor a bezeslova odejít, to by bylo pod moji úroveň.
Nutno podotknouti, že takovým lidem, jako jste vy (nadprůměrně inteligentním), se raději vyhýbám, protože si vedle nich připadám méněcenná a hloupá :)) Proto prosím nehodnoťte moji recenzi o vás a vašem článku, protože já s psaním nemám nic společného. Jsem tu jako pouhý pozorovatel a čtenář. Neberte tedy moje slova a ubohé věty moc osobně.

Chci vám tedy ještě poděkovat, že jste mi znovu vnesl do hlavy fakt, že mezi námi jsou ještě tací, kterří se umějí do něčeho tak zapálit a obohatit tak ostatní o mnoho zkušeností a myšlenek navíc.

S přáním spoustu dalších inspirací se tímto loučím. vaše obdivovatelka wikka
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter