Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Adele
Autor: phoe.nix (Občasný) - publikováno 4.8.2004 (10:39:18)


Mishka (Občasný) - 4.8.2004 > Jiz tradicne vypadala puvodni reakce naseho vzdy mileho nezakomplexovaneho Toona trosku jinak, nez jak se pak po rychle uprave tvari verejne tady...
Zajima-li Te, phoe.nixi, podrobnejsi a odborny pohled Toona na problematiku pedofilie, materstvi, sexy zen a Tvych fotek a zobrazovanych modelu... :)


Toono 2 Mishka:

ono je to mozna tim ze pedofilie je nejen nelegalni ale taky deviace a ze tady nebude vetsina nad tou 12 slintati, stejnak jak se tady hodnoti fotky a ne objekty, ktere tady pan autor ma vesmes hrozne..

vcetne te pseudolesbicke fotky fight s tema mladejma 30letejma maminkama, ktere me osobne vzrusujou asi tolik jako tahle divenka, ale jak uz rikam hodnotej se tady fotky..

nejspis's byla ovlyvnena neodbytnymi materskymi pudy, coz by vysvetlovalo tve, casto nervozni, reakce.

mozna skoda pro autora ze sve veci stavi pouze na portretovanejch coz je dosti riskantni..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter