Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
26 - 34. meditační operace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.3.2001 (08:44:11), v časopise 2.3.2001


romann (Občasný) - 5.3.2001 > Bůh je nekonečně složitý, i my... Jak mě ovlivnila? Dívám se na ostatní jako na potencionální bohy. Ještě to ALE bude pár tisíc (nebo set tisíc)let trvat. Co je to ale proti Věčnosti? Nic.
DODATEK K meditaci: Šokovalo mě být v dějích za naším dějem. Práce se spodkem totiž přitáhly i těžší situace v životě. Dosud nemohu pochopit, jak božské dokáže ovlivnit mnoho událostí současně. Co je vlastně dějovost? „Proud archetypů, ale ty ses ještě nerozhodl jít až Tam, kde se to dělá, do dějů za ději.“ Je to myšlením těžko pochopitelné? „Pochopit lze jen to, že stačí zadat Záměry a události se již vyvíjejí příslušným směrem.“ Jak to do sebe zapadne? „Je jen Dokonalost, i když si Ji nejsi vědom.“ Ještě významější než myšlenkový obsah meditací je jejich energetické transformační působení na části vědomí. Ani nadvědomí nemůže přes všechnu snahu odhalit celou spleť souvislostí a významů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter