Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Proč kapitalismus nemůže fungovat z kolekce Přemítání za nočního klidu
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 3.4.2004 (11:39:13)


Čtenář - 25.8.2004 > 1. preco vitazi lepsi ? Pretoze spotrebitel nie je dement, aj autor clanku denodenne robi rozhodnutia nie uplne nahodne ale na zaklade mozno neuplnych ale rozhodne informacii ( od novin, cez negativne a pozitivne doporucenia ludi, nazoru konkurencie a pod. ) Cim vyssia je cena, tym viac investujeme do ziskania prehladu.
Pre firmy, ktore chcu posobit dlhodobo je "znacka" nesmierne cenna, riskovat ze informacie o skodlivych latkach ju zruinuju je malo mudre. A tak ludia veria "znackam", kedze nemusia ziskavat neustale nove informacie. Na trhu tak mozno nevitazi ten uplne najlepsi ( hm podla akych kriteri, ze ? ) ale ten koho za neho povazuju ludia. A to je ten co im poskytol najvyssi uzitok.

2. Slova ako obmedzeny trh. monopol ci dumping su len slova, ktore pouzivaju podnikatelia ked chcu cosi nekale presadit pomocou statu. Nehovoria o nedostatku trhu ale presne naopak. ( Napriklad monopol: ak nema zakonne krytie, tak to hovori ze dana firma je natolko dobra ze niet rozumnej moznosti ako to robit vyrazne lepsie. Ale ked pomoze stat, tak sa da zarobit. Presvedcme teda par poslancov ze dotycny ma monopol a ze mu treba zakazat podnikat vsade. Nech sa uzivime aj my, ze ? A dumping ? Najcastejsie to znamena ze ktosi ponuka to co my ale za nizsie ceny, to je naozaj sokujuce, a kedze nechceme skrachovat a lepsie to robit nevieme, tak podme najst poslanca co mu to zatrhne)
A vysledkom je ze chudak autor clanku ziska dojem aky je ten trh mizerny, ked mu musi stale stat pomahat. :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 5 12 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter