Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mezi dvěma muži
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 27.8.2004 (10:49:43)


 Pralev (Občasný) - 6.9.2004 > Lada Niola> No počkej, nepsala jsi náhodou tohle?

"Oproti tomu Jižan jedná podle jednoduchého pravidla: čím více sváděných žen, tím více svedených žen a právě tomu říká mužnost."

Z tohohle a několika dalších slovíček ve mně Jižan okamžitě vzbudil pocit dě*kaře, proto je mi nesympatickej. Chovat se hezky k ženám a nestydět se za to je jedna věc (a chápu, že poslouchat namyšlený řeči Seveřana je nic moc, asi totéž, jako když musím poslouchat nějakou nánu, jak je dokonalá, chytrá, krásná...), ale mně ten Jižan připadá jako chlap, co říká ženám medovým hláskem, jak jsou skvělý, aby je dostal právě do té postele. A díky citované větě potom odkopnutí a svádění další...

Právě proto mě dost překvapilo, když jsem četl hlasy, že Jižan je vám příjemnější a říkal jsem si v duchu "kam ten svět spěje, když slušňáky už nikdo nechce" ;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pralev
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter