Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
náznak
Autor: Pes (Občasný) - publikováno 18.10.2004 (12:07:48)


Naty (Občasný,Redaktor) - 20.10.2004 >

Já osobně si myslím, že ta grafická úprava nebyl záměr, ale nějaká technická chybička při vkládání (už se mi něco podobného taky stalo), ale můžu se mýlit.

Mně ten text něčím zaujal, i když ty mezery mě také ruší.

Pojala jsem ho jako takové zamyšlení.

Stojím u okna, sklo, kachlíky, náváznost s ledem, jeskyní - nejspíš jako uzavřeným prostorem mysli nebo osobnosti, kam mě ta skla a kachliky umožňují momentální průhled, proto ty otvory do duše -i když ty bych si takhle zřetelně pojmenované taky odpustila, (předchozí náznak by podle mě k pochopení stačil a text by to spíš obohatilo), možnosti přežití chápu posunuté do obecné i niterné roviny, celkem dobře vyjádřené přes tu ledovou jeskyni - přinejmenším momentální pocit, a při návratu do reality, tipla bych si, že v návaznosti s podzimem, vidím už jen tvář složenou ze žlutých listů, tedy jakoby plošně, jakoby ne svoji.

Možná si to vysvětluju špatně, a měls na mysli něco úplně jiného, ale od toho básně přeci jsou, abychom si je pojímali po svém, ne?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter