Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzimní vzlínání
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (08:03:08)


 ouvej (Občasný) - 18.11.2004 > Emmet_RAY> 

Podpásovka a nekošer je podle mě totéž. Kliknutí na blbý odkaz - to je z roztržitosti. Jedna z roztomilůstek totemu, že se poznámky neřadí chronologicky - a peru se s tím věčně - no, nejsem příliš zdatná v technice. Vkládat odkazy už neumím vůbec. Omluva.

 

Na tu báseň o tažných ptácích jsem nechtěla reagovat - protože mi přijde notně naivní. Byť s hloupinkým přesahem. Ale o to nic.

 

Tahle básňa si takový povyk nezaslouží. Není špatná - ale nemusí oslovit.

 

Jediné, co jsem chtěla - a to není hysterie - dobrat se skutečné kritiky.  Bez berliček typu: mi se to nelíbí, mě to neoslovuje, nic mi to neříká. Protože to není podle mě kritika.

 

Jak je autor hodnocen v kontextu své tvorby - i kritik je podobně hodnocen. Aspoň já to mám tak zařízené. Hodnotím, jak autor sám píše (ale k tomu přihlížím méně, protože dobrý kritik nemusí být nutně dobrý autor), ale jak a co hodnotí. Tvé kritiky beru a brala jsem vážně. Hledala jsem vždycky, v čem máš pravdu. A když se podíváš zpětně na naše rozhovory pod díly, asi mi dáš za pravdu. Jenomže jsem dospěla k názoru, že tvé názory mají výkyvy skutečně drastické. A proto to, že ty v básni nevidíš střeva, považuji za tvé mínus, ne téhle básně. Ačkoliv tedy skutečně - není to žádná bomba.

 

Celou dobu se snažím tyhle vztahy čtenář/autor držet na ryze obecné rovině - pevně věřím, že jsem vždycky mluvila pouze o tvorbě - a nehodnotila jsem člověka - neřekla jsem nikomu, že je trapný, že se musím jít vyblít, když si něco od něho přečtu, že je starý, krabatý, šišatý, hysterický...

 

Na téhle rovině to chci udržet.

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter