Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu
Autor: čaro (Občasný) - publikováno 19.12.2004 (16:25:16)


 ouvej (Občasný) - 21.12.2004 > Emmet_RAY> 

Takhle žongluje s argumenty redaktor? zesměšňováním protidiskutéra? pche pche pche.

 

Křivý nos může být brán jako objektivní záležitost.

 

Zato poezie? Někomu se nelíbí Holan, nebo třeba Ouvej. Někomu zase ano.

 

 Interpretace poezie je vždycky osobní, a to je přece to, co poezii činí poezií. Ano, závěr právě vnímám jako sebešleh, ironický úsměv. Jakoby ten, kdo rozumí, říkal: ale, prdlajs, žádná vajíčka, puťa, puťa, a přihoď sem vejce, slepičko moje. Nebo, druhá rovina - dobře, budeme vnímat to, co si pácháš po nocích, zatímco ten tvůj vedle chrápe, jako vajíčka, ale stejně je to jen slovo. Já ta tvá vajíčka přesto chci.

 

A ještě: nepíšu ukňouranou poezii. Začínáš přitvrzovat. Koneckonců, určitě by se našlo pár tvých kritik, kde jsi ji naopak velice vyzdvihoval. Pročpak ten posun?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter