Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Basnicke slovo
Autor: agronaut (Občasný) - publikováno 2.1.2005 (02:24:31)


 čtenář leave_low - 6.1.2005 > Max Bubakoff> milá(ý) divíš se, že tě hodnotí jako člověka a ne tvá díla, když sem vlítneš a polovinu lidí pozurážíš?

Kecas vskutku naprosty kraviny ;)! Ja jsem napsal JEN A JEN KRITIKU K DILUM! ANI SLOVO K LIDEM, takze nez otevres opet hubu, tak za a) jen tesne nez nekomu budes kourit b) az pote, co minimalne tri hodiny budes rozmyslet, zda to, co hodlas vypustit, neni nahodou uplna kravina, ktera svedci vyhradne o tom, ze jsi uplny debil ;) protoze tvrdit, ze je osobni urazka, kdyz nekomu napisu k naproste sraczce, ze to je sraczka, je proste povrchni primitivismus, jak uz ti sdelila jedna slecna.

Mne zadna "drsna kritika" nevadi - NAOPAK! Ale me zajima kritika - JAKAKOLI, od lidi, kteri si nevylevaji osobni zlost a mindrak, tehdy muze byt sebekrutejsi a ja jsem ten prvni, kdo o ni bude stat, ale pochybuju, ze lide, kteri dokazi dva dny plivat, ze jsem jim nedal decko u jejich sraczky, budou psat cokoli KONSTRUKTIVNIHO. A vsimni si ze pouze a vyhradne lide, kteri maji jakysi osobni problem ci pocit sporu se mnou, maji potrebu zle hodnotit me dilo. Okino, Rawen.... muzes to poskladat do domecku a fouknout.

Hlavne jsi nepostrehl - ze pisi jak negativni, jak pozitivni kritiky a oboje se stejnym zaujetim a kdyz tu proste ty sraczky nestaci na pochvalu, tak mi nestoji ani pripadna "oplata" u meho dila za to, abych to chvalil. Nesnasim prvoplanovitost a tupost, obalenou do rymecku a pruhlednych saticek poezie, coz je vetsina del napr. mile Naty, a jsem asi jediny, kdo se pokusil pozvednout ji z marasmu vlastnich sraczek, coz bohuzel neocenia (perla svini ;) a dalsich "udernych basniku" zde. Kdyz je tu dobra vec, ocenim ji, kdyz neni, nemam duvod ji cenit - na rozdil od jinych.
Ja napr. na rozdil od mnohych trvam na tom, ze basen musi mit CO RICT, nemusi byt perfektni to rymu, atmosfery a podobych picovin, ale musi mit co rict, takze dam petku basnicce, ktera treba neni az tak poeticky libiva a nejsou tam zadne fantaskni obrazy, ale je uprimna a vazna - jak muzes postrehnout pri klikani mymi prispevky.

A Rawenovu kritiku jsem necetl a cist nebudu ;) jak jsem rekl, zbytecne promrhal mladi ;) protoze kdyz sednu nad Seiferta a budu CHTIT napsat jakobyobjektivni kritiku, ktera to strha, dokazu to bez primhoureni oka, takze opravdu nebudu jeho velekriticke dilo cist ;) Napis kritiku na "Waiting for Godot" a muzes to strhat do popelnice trema vetama - ktere budou mit nepochybne pravdu. Navic budme realisti, kolik lidi jsou opravdu talentovani basnici a tedy jaka je pravdepodobnost, ze tu narazis na skutecne kvalitni vec... dost nizka... Takze obvinovat me z provokaci, kdyz se mi nelibi sraczky, co sem lide davaji, je trochu laciny. Nikdo nema rad kritiku, ale ja ty lidi neznam a byl jsem prvni, kdo se dival na jejich veci - asi ja budu ten objektivnejsi v ramci moznosti tohohle kanalu poezie.
A jinak je mi to dost fuk ;) dachejte, jak potrebujete ;)

PS: Na to se zeptej mileho pana spravce, s animulou uz temer dva roky sdilim domacnost i ip adresu - treba bude pricina nekde tam.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter