Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
New Kind Of Woman
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (14:31:12)


 HunteR (Občasný) - 23.1.2005 > Absolute> To jsi popsal docela trefně... tím, že z nás civilizace a její pokrok sejmuly nutnost bojovat o přežití (což bylo aktuální třeba ještě na začátku minulého století), nám daly více času a prostoru pro ná samotné. Je na každém z nás, jak tenhle prostor využije, ale hodně lidí, kteří by třeba před sto lety na to neměli ani pomyšlení začalo tvořit. Je jedno na jaké úrovni, ale něco začali dělat. Vzniklo obrovské množství subkultur a směrů, underground je protkaný gigantickým množstvím prací a tvorby. Největší problém tohoto uvolnění je to, že se tvoří "sračky" a to ne po stovkách, ale po milionech. Tím, že vzniknul prostor a čas na tvorbu kohokoliv vzniká nekonečná masa věcí bez obsahu a myšlenky, která vzniká spíš jako atribut tohoto uvolnění, než jako vyjádření nějakého tlaku, myšlenek nebo emocí. Lidé tvoří, protože mohou a ne protože MUSÍ! V tomhle důležitém kontrastu je zakotveno to, že po celém světě vznikají miliony prací za den, z nichž je 90% absolutně k ničemu, byť mohou být později vyzdvihovány jako umění. Najít v tomhle balastu něco, co vzniklo proto, že to mělo vzniknout, je velmi těžké. Nutkání tvořit proto, že bez tvorby je život nesnesitelný má málokdo. Proto když nahlédneš do galerií, i viruálních, hemží se to věcmi, které v tobě nic nevyvolávají, nežádají si hlubší pohled a porozumění, vznikají prostě tak, že vznikají. Nejhůře jsou na tom internetové galerie, kam může přispívat každý, bez ohledu na to, co umí. Ano, je to svoboda a každý na to má právo, ale to nejsou věci, které vedou k něčemu,c o by se dalo nazvat kvalitou... Většina lidí není soudných a láduje na internet každý tah tužkou, který zrovna udělají... nevím,c o je k tomu vede, ale je to všude, záplava nedodělků, sraček a věcí, které nemají smysl. Ano, dokážu obdivovat řemeslo a techniku, byť postrádají obsah... ale v poslední době se množí věci,které nejenom že nemají techniku, ale ani ten obsah.. jsou bezrozměrné, jako jakási špinavá kulisa, která nás provází životem a vzniká podobně jako kal ve stoce, prostě jen z vědomí, že žijeme... Příklad té překreslené pornofotky o které mluvíš je velmi běžná věc... kolikrát když vidím, co je považováno za umění (často jen svým autorem!!) a podle toho oceňováno, nestačím se divit. Věk kdy tvořili jen opravdoví mistři je už pryč, proto slovo umění dostalo stovky dalších významů, i když předtím znamenalo jediné - umět to, co jiní neumí. Dnes se slovem umění bežně označují věci, které vznikají jako vedlejší produkt konzumu, případně životního stylu, který je všechno, jen ne zajímavý. Umění je prefabrikát, z něhož se staví konstrukce, obalené závoji žvástů tak, aby byly dobře viditelné i těm malým a šedivým občanům z ulice...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter