Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Idol: Výstřel ke hvězdám z kolekce Idol
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 23.5.2005 (17:45:08)


 Emmet_RAY (Občasný) - 1.6.2005 > dondedog> takže jen stručně k oné nelogičnosti

napsal jsi: "Nelogické mi to nepříjde. Jak už jsem napsal, své příběhy se snažím prožívatt do detailů. Názorně předvedu: Žije si vysokým standardem s hamižnou ženou- nutnost dostatku peněz a jistoty jejich neustálého proudění(okolnosti to vyžadují- jelikož se nehodlá vzdát svého syna, nesmí odejít matka((česká justice při rozvodech nadržuje matkám)) )-pokud klesne ziskovost jeho tažného koně a navíc zjišt´uje, že tažnému koni to je celkem volné a nehodlá s tím nic dělat, přirozeně přicházejí obavy o budoucnost. A dostáváme se do jeho rozpoložení...
V dnesní době se lidé snaží nežít ze dne na den a proto musí předvídat události a svým jednáním odvracet(a speciálně mají-li rodinu) neblahou budoucnost."

Ano, lidé nežijí ze dne na den a plánují si budoucnost, proto si podle mne docela odporuješ. Kdyby ona Žanet byla taková superstar jak popisuješ, tak její manažeři už potom do konce života nemusí hnout ani prstem (takový tvůrce Spice Girls - ten sice maká dál, ale fakt by už nemusel, kdyby nechtěl)
Vydělané peníze se taky dají množit - ty manažery-agenty nejprve prezentuješ jako protřelé vlky, ale nakonec působí jako prosťáčci co přišli k penězům a prostě si je užili, koupili si hezké věci a teď se bojí, že už to tak dál nepůjde.
Stačí si do banky uložit deset milionů a máš každý rok jeden milion navíc jako rentu, třeba - a to je jenom úplná blbinka, dřív se dalo s úvěrovýma půjčkama a úrokovými vklady ještě jinak zajímavě blbnout

proto se mi moc nezdá, že by se ti dva o sebe nějak nepostarali
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter