Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Smrtelne hrichy
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 7.6.2001 (03:42:32), v časopise 18.6.2001


farářskej (Občasný) - 11.6.2001 > Takže abysme v tom měli úplnej pořádek:
Ten mezcal, o kterým je řeč, začali pálit konkvistadoři, když jim došly zásoby rumu. Základní materiál ukradli Aztékům z Monte Alban v provincii Oaxaca (to je v horách poblíž nejužšího kousku Mexika na jihu), kteří si tam pěstovali nějakou extra odrůdu kaktusů agáve, ze kterejch fermentovali pulque (oni Aztékové moc na chlast nebyli, ale když šlo o to, jak se nejlíp sjet nebo jak někomu vyříznout srdce z těla, byli to kofři). Postup výroby vypadal zhruba tak, že Španělé agáve nasekali na kusy a uvařili; vzniklou věc pak nechali pár dní fermentovat a nakonec prohnali destilační kolonou. A měli mezcal.
Ten červ se dneska do flašek dává jako důkaz toho, že je to opravdu z tohohle druhu agáve, poněvadž v jinejch druzích nežije. A kdo ho sežere, bude mít vize (tvrdí Mexičani, ovšem...); jinak mezcal chutná velmi podobně jako ta nejlepší tequila, akorát mi přijde trošku jemnější, ale je stejně zabijáckej jako mezinárodní rychlík: když v něm sedíte, tak vám to nepřijde... ale když vystoupíte, tak se vám roztřesou kolena :) vřele doporučuju!
Čili pokud to chápu správně, tak tequila (která je opravdu něco jako mexická slivovice) a mezcal mají společný zhruba to, co rulandský červený a mešní víno... stejnej materiál, ale poněkud jiný požehnání.
Jinak Gino, těma meskalovejma kaktusama bych se moc nechlubil, aby ti náhodou zahrádku nepřeválcovala místní úderka DEA, oni jsou na takovýhle věci zatížený, takže bacha na Citizens On Patrol, ať tě nenabonzujou...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli farářskej
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter