Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tmavomodrý svět
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 13.6.2001 (10:10:43)


Thomas Hudson (Občasný) - 13.6.2001 > No že by byl Tmavomodrý svět nějaká perla naší kinematografie to teda říct nemůžu...samo je to můj názor a ostatní asi budou z toho filmu nadčení, ale já jsem na tak hrozným filmu nebyl už hodně dlouho. Strašně moc jsem si uvědomoval že jsem v kině a ne v kokpitu letadla...........příběh bez citu a bez akce bez šťávy a přitom je vidět, že chce mít cit, chce mít akci a chce mít šťávu.......na nejdražší film čechlů si myslím že to byli vyhozený prachy protože ani ty efekty nebyly tak zázračný........pořád si myslím že jako chudej národ bychom měli točit spíš příběhový filmy, než efektový.....má to dvě výhody : 1.) Nestojí to tolik prachlůa ldyž se to nepovede tak to není tak hrozný 2.) Na příběhovej film se dá dívat jetšě pár let potom...........na kolju, nebo jízdu se rád kouknu.....na tmavomodrý svět ne. Ale musím říct že kino bylo napěchovaný a to dost, takže si milý zlatí budou myslet že natočili skvost........

ten článek bys mohla rozvést....je to strašně zkratkovité takže dívák, který to neviděl by to mohl brát spíš jako reklamu a ne jako objektivní posouzení........ještě k tomu začátku....to nebyli hrdinní letci protože jak sis mohla všimnout na tom dobrém hereckém výkonu Vetchého tak ten v té době hrál zbabělce.....

Jinak Vetchý se mi tam líbil, pak ještě Rybová.....Kaiser nevím protože ho znám z jiný stránky tak mě tam nesedl, ale ostatní teda níííííc moc....:(((

za tu stručnost :
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Thomas Hudson
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter