Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školní den
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 2.8.2005 (23:02:57)


Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Mně ten začátek přijde jako z dřívějších dob, pamatuju si, jak mi děda vyprávěl, že do školy chodil osm kilometrů denně, což by mě sobně trefilo:-) Trochu mi to díky tomu neladí s těmi teroristy.Jinak chybky tam jsou, ale jak tě znám, opravíš to. Jako vyprávění kluka jsi to pojal pěkně. Dlouhá souvětí mně nevadila, od té doby, co vtrhnou do té třídy, mi šel mráz po zádech. Už jenom ta představa, že se tohle děje i v reálu, je strašlivá. Vzal sis na paškál citlivý(aspoň pro mě) téma. Jinak vypravěč měl teda odvahu, oproti tomu, že se strachy počural, se zachoval hrdinsky. Ale v takovém rozpoložení člověk reaguje všelijak, pracuje pud sebezáchovy a logické myšlení je potlačeno. V takové hrůze je to vlastně i možné, že by ten granát sebral. Ale nemyslím si, že by ho teroristé ztratili, ti to mají většinou naplánované, a právě že příliš neklidní nejsou. Nějaká škola s pár dětmi je nerozhodí( koukala jsem na nějaký dokument o nich a o jejich výcvikových táborech, docela dost hrozný). Ale přesto, zaujalo, a taky vyvolalo emoce. Jsem ráda, že to v povídce dopadlo dobře, pěkně jsi jim to natřel, kéž by to byl reál! Celkový dojem, líbilo.(I když Lamarski má pravdu, ale ona je hodná a ty šikovný :-)) Ještě se vrátim odpoledne a dam bodíky. Já zatim 4+D.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter