Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Veronika Pánková: Vím, o čem mlčím
Autor: vabartos (Občasný) - publikováno 2.9.2005 (11:02:11)


drfaust (Občasný) - 2.9.2005 >

"Minule po mě hodil knihovník vyzývavý pohled, když jsem si půjčoval Gay historii." - paranoia jak vyšitá.

 

"Jejím tělem se přežene týdenní absťák a najednou s tím klukem – Martinem Hanákem - zažívá cosi pro ni zapomenutého, a to lásku." ehm...

(chtěl bych jednou číst knihu o tom, jak někdo poržívá lásku v pavilonu č. 31)

 

"...ač je psaná hovorově a čeština tak dostává zabrat." - ono se hovorově píše? to je pro mne novinka.

 

 

"Padlo jedno dogma o narušených osobnostech, vždyť bych se mezi ně mohl počítat i já, vždyť by se mezi ně mohl počítat kdokoliv, neboť knížka není fikcí, ale tvrdou pravdou." - sorry vole error! Připustil bych, kdyby jsi začal rozebírat 'typologii osobností' a různorodost dlouhodobého užívání drfog a jejich působení. Takto zbagatelizováno, podle jedné výpovědi, lidsky velmi nebezpečný závěr/vývod.

 

--------------------------------

 

a teď k dojmu z tvého dílka. Nevyhraněnost, jako bys nevěděl, co vlastně chceš napsat. Chceš napsat recenzi, referát, ódu, výklad nebo úvahu? Především tuto stylistickou nedotaženost hodnotím velmi negativně. Myslím si, že ty stylistické útvary se dají propojit; tohle je mi ovšem příkladem propojení ne zdařilého - k tomu mé bodové hodnocení 2 - 3.


Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli drfaust
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter